Pur Blanca Blush- Avon

Witajcie!
Flakonik z moimi ulubionymi perfumami dobija dna, dlatego postanowiłam coś zmienić i zdecydować się na zmianę. Wiem, że perfumy marki Avon są trwałe i bez problemu odnalazłam zapach, który przypadł mi do gustu!

Woda toaletowa Pur Blanca Blush

Odkryj uwodzicielski zapach, który podkreśli Twoją romantyczną naturę.
Kategoria: owocowo-kwiatowa  Nuty zapachowe: porzeczka, róża, suszone owoce  Woda toaletowa Pur Blanca Blush to pełna wdzięku, pogodna kompozycja stworzona dla kobiet, które kierują się intuicją i sercem. Znajdziesz tu nutę porzeczki, przeplatającą się z wonią bergamotki, a także aromat róży, otoczony aksamitną, kremową głębią piżma i suszonych owoców. Daj się oczarować urokowi Pur Blanca Blush.
Nuty głowy: porzeczka, bergamotka
Nuty serca: bez, róża, lilia wodna
Nuty bazy: piżmo, suszone owoce, drewno cedrowe

Cena: 64 zł/ 50 ml
Dostępność: Konsultantki Avon






Choć kwiatowe zapach tak średnio wpasowują się w mój gust, to ta kompozycja odpowiada mi w całości. Mamy tutaj idealne przełamanie słodyczy i świeżości. Perfumy długo utrzymują się na skórze, na ubraniu troszkę mniej. Są intensywne ale nie męczą i nie przytłaczają. Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Z resztą podobnie jak uroczy, kobiecy wygląd flakoniku. To nie są moje pierwsze i nie ostatnie perfumy tej firmy. Cenowo wypadają bardzo korzystnie, często można spotkać je w promocji. Trwałość bardzo dobra a i kompozycja zapachowa trafia w me gusta. Zdecydowanie nie żałuję zmiany perfum. Ale z pewnością wkrótce powrócę do moich ulubionych Killer Queen. Nie wykluczone też, że pokuszę się o inny zapach. Tego jeszcze nie wiem!

A Wy macie swoich ulubieńców w kwestii perfum?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger