Spotkanie Blogerek- Lublin, 11 luty 2017

Witajcie!
W ostatnią sobotę w końcu miałam okazję spotkać się ze znajomymi bloggerkami, których nie widziałam ponad pół roku. W spotkaniu bloggerek też dawno nie uczestniczyłam. Ale dzięki Karolinie i Marcie udało mi się wszystko dopiąć i zorganizować kolejny meeting. Takie spotkania bardzo pozytywnie nastrajają! Mimo, że czasu na pogaduszki było mało, bo grafik spotkania napięty to cieszę się, że mogłam znów zobaczyć te znajome buzie! Dziewczyny są tak kochane- zrobiły mi i maluszkowi nie lada niespodziankę, ale o tym w poście prezentowym. Dziękuję raz jeszcze!
Nasze spotkanie odbyło się w restauracji Portofino. Malownicze miejsce nad Zalewem Zemborzyckim przyciąga wiele osób. Wystrój jest przepiękny, duże, pełne światła sale. Jedzenie też niczego sobie. Obiad dobry ale deser niebo w gębie. Polecam odwiedzić to miejsce! 
Na spotkaniu mieliśmy okazje gościć Pana Artura, opiekuna marki Joico. O samej firmie słyszałam niewiele, w większości to były informacje od Magdy. Ale w sobotę mogłam poszerzyć swoją wiedzę. Pan Artur opowiadał o marce i produktach z taką pasją, widać że kocha to co robi! Bardzo cenie takie osoby. Oprócz kosmetyków do testów każda z uczestniczek ma okazje wybrać się na zabieg rekonstrukcji włosów. Akurat w Chełmie jest salon- Styl Wolności, który pracuje na kosmetykach marki Joico. Chętnie skorzystam z okazji i wybiorę się tam. Jestem ciekawa efektów, bo to co słyszałam na spotkaniu brzmiało bardzo zachęcająco. Godzinna prezentacja minęła w okamgnieniu.
Po obiedzie przyszedł czas na spotkanie z Panią Dominiką- przedstawicielką marki Vipera. Miałyśmy okazje poznać i pomacać kosmetyki tej marki oraz dowiedzieć się wiele o nowościach. Kosmetyki marki Vipera dostępne są na stoisku w Tarasach Zamkowych. Po tej prezentacji przyszedł czas na wspomniany już deser i prezenty od pozostałych sponsorów. Sobota, mimo że minęła niezwykle szybko i intensywnie, napełniła mnie pozytywną energią! Jak tylko skończy się to całe zamieszanie z weselem to wybiorę się z dziewczynami na kawę!
Zdjęcia do relacji są zapożyczone od Marty, Magdy i Karoliny :) 






























W kolejnym poście przedstawię Wam wszystkich sponsorów spotkania :)

Co myślicie o tego typu spotkaniach? Miałyście okazję uczestniczyć? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger