Jaki zapach na jesień?

Witamy jesień nieubłaganie.Choć chodzą słuchy, że tego roku mamy mieć prawdziwą Złotą Polską Jesień, to ja jakoś za tą pora roku nie przepadam. Nic nie zastąpi wiosny i lata. Ale można jakoś umilić sobie ten czas i długie wieczory. Tu z pomocą idzie Yankee Candle wypuszczając nowe woski. Zdecydowałam się zamówić dwa woski z limitki Sweet Treats. Dziś poznacie jeden z nich.

Vanilla Bourbon

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu tajemniczej, słodkiej mieszanki z odrobiną mocnego bourbona i grubą warstwą kremu posypanego wanilią.

Cena: 7 zł
Dostępność: Sklep Goodies






Bardzo ciekawa byłam zapachów z najnowszej limitki. Właśnie takie jedzeniowe, słodkie aromaty lubię najbardziej. Zapach wosku Vanilla Bourbon unosił się jak tylko otworzyłam przesyłkę. Już na sucho bardzo mi się spodobał, ale w kominku nabrał mocy. Zapach jest bardzo ciekawy, czuć w nim wyraźnie mocny zapach bourbonu ( a przynajmniej tak mi się wydaje), wanilia wyczuwalna jest nieco mniej. Jednak całość pachnie świetnie- wyważony, intensywny zapach, który umili każdy jesienny wieczór.

Po więcej zapachów zapraszam na Goodies.

Znacie już te zapachy? Jak będziecie umilać sobie długie, jesienne wieczory? 

32 komentarze:

  1. Na pewno z przyjemnością bym go sobie roztopiła ;) Zastanawiam się tylko, co wolałabym bardziej- wąchać go godzinami, czy napić się tego cudeńka ze zdjęcia na opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba pokusiła bym się o coś tak pysznego do picia :)

      Usuń
  2. Już się nie mogę doczekać kiedy go odpalę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi świetnie! Muszę go koniecznie powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy by mi się spodobał :P, ja raczej wybieram owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wanilia to zdecydowany jesienny umilacz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesień to typowo świeczkowy okres dla mnie i różnych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj cos czuję, że i mi by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ich woski, ja polecam : ,,home sweet home" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam w jesień palić zapachowe świeczki ;) wosków jeszcze nie miałam ale mam w planach kupić kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta limitka mnie bardzo kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z tych zapachów i ogólnie za słodkimi nie przepadam. Ja przez cały rok lubię wąchać zapachy świeże, owocowe, najlepiej takie, które się kojarzą z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zawsze mam ochotę na słodkie zapachy, bo potrafią mnie zmęczyć, ale jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zawsze mam ochotę na słodkie zapachy, bo potrafią mnie zmęczyć, ale jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamuniu jak ja kocham takie zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapachy Yankee Candle :)
    Z pewnością skuszę się na któryś :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę się koniecznie zaopatrzyć w jakąś dużą świecę na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę odkopać moje woski :D już pora :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej wolę świeże, rześkie zapachy,ale myślę, że i ten by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię owocowe, rześkie zapach :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja muszę się wybrać na jakieś woskowe zakupy :) chcę w końcu trafić na jakiś fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger