Planowane Spotkanie Blogerek w Hrubieszowie

Witam Was serdecznie :)

Jak już wspomniałam jakiś czas temu chciała bym zorganizować spotkanie blogerek w Hrubieszowie. Będzie to już druga taka inicjatywa. Ogólnie spotkania bardzo lubimy, są fajną okazją do poznania dziewczyn, które znamy tylko i wyłącznie w świecie wirtualnym :)

Tak więc nie przedłużając...

Spotkanie planuje na 27 lipca, na godz. 13. Zarezerwowałam już salę w restauracji Magistrat na 12 osób, czyli mam jeszcze 11 wolnych miejsc :)

Chętne blogerki zapraszam do zgłaszania się pod tym postem :)

Warunkiem jest oczywiście aktywne prowadzenie bloga oraz chęć przybycia :)

Zgłaszać się można do niedzieli, w ten dzień też zostanie ogłoszona lista uczestniczek i dalsze informacje :)

Zapraszam :)


18 komentarzy:

  1. Wyrażałam chęć już na fanpage'u, tutaj też napiszę... Zgłaszam się bardzo chętnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chciałabym być na takim spotkaniu, ale Hrubieszów ode mnie jest trochę za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny z Lublina na pewno beda, wiec jeszcze sie zastanow :)

      Usuń
  3. Bardzo chętnie wezmę udział ;) Tym razem przyjadę z Tomaszowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście ja się zgłaszam, będę miała okazję poznać Hrubieszów :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ja ja:) Chętnie spędze kolejny dzień z Wami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Hrubieszowie jeszcze mnie nie było więc zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o nie... tylko nie 27 ... :(((((((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiego spotkania.Sama z chęcią bym się wybrała ale gdzieś w moich okolicach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę spotkanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! Jeżeli jeszcze jest miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie znów się z wami spotkam na ploteczkach :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również i mnie nie może tam zabraknąć. Będzie mi bardzo miło znów Was i oczywiście ciebie zobaczy. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger