Masło waniliowe- Joanna


Dzisiaj już mam dla Was recenzję, zachęcam do poczytania :)

Joanna Naturia Body- Masło do ciała z wanilią

Waniliowe masło do ciała Naturia o aromatycznym zapachu zapewnia doskonałą pielęgnację skóry. Nadaje jej wyjątkową miękkość i elastyczność, pozostawia ją miłą i gładką w dotyku. Specjalnie opracowana receptura zawiera odżywcze masło Shea i łagodzący ekstrakt z wanilii. Wspaniałe rezultaty:
- skóra intensywnie wypielęgnowana
- zdecydowanie gładsza i milsza w dotyku
- apetycznie pachnąca.

Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Paraffinum Liquidum, Dicaprylyl Ether, Cetearyl Alcohol, Cera Alba, Ceteareth-20, Cyclomethicone, Isopropyl Myristate, Petrolanum, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Vanilla Planifolia Extract, Propylene Glycol, Citric Acid, Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Benzyl Benzoate, Limonene, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:16255, CI:19140.

Cena: 8,70zł / 250g

http://www.sklepjoanna.pl/products/2707-naturia-wanilia-maslo-do-ciala-250g.aspx








To masło stało się jednym z moich ulubionych... Kusi pięknym zapachem- mi kojarzy się on z waniliowym budyniem. Konsystencja bardzo fajna, dobrze rozprowadza się na skórze i wchłania. Zapach utrzymuje się przez jakiś czas. Masło dobrze radzi sobie z nawilżaniem. Jest dość wydajne i w praktycznym opakowaniu. Dostępność jak i cena zachęcają do wypróbowania. Osobiście bardzo polecam :)


Znacie to masełko? Jeśli nie to zachęcam do kupna :)

17 komentarzy:

  1. jeśli pachnie wanilią, to niedługo pewnie i u mnie się znajdzie :D

    zapraszam i pozdrawiam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię "smaczne" kosmetyki do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj chciałabym takie masełko z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli pachnie jak ten olejek waniliowy z tej serii to bym go chetnie kupila x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj juz sobie wyobrazam jego zapach :D musi byc fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go! Jest cudowne, a bałam się, że zapach będzie duszący, a tu nic :) Super :) Jak wykończę zapasy to się może skuszę na inne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. waniliowy to jeden z bardziej apetytcznych zapaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go całkiem nie dawno i cudownie pachnący. Brak chemicznego zapachu mnie powalił. Nawet mogę powiedzieć , że wydajny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam truskawkowe i całkiem przyjemnie pachniało :).

    OdpowiedzUsuń
  10. no i niestety producent wpycha gdzie się da parafine :( bardzo jej nie lubię, ale nie zapycha mnie więc mogę używac ;) jesli pięknie pachnie to musi być świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam to masło już kilka razy. Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tego produktu,za wanilia nie przepadam,ale gdyby byla wersja czekoladowa... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/p/nominacje-liebster-awards.html

      nominowalam cię do Liebster Blog Awards.Zapraszam do zabawy i udzielania odpowiedzi na pytania :)

      Usuń
  13. miałam truskawkowe i uwielbiałam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam kawowy, ale już poluję na pozostale warianty zapachowe;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam truskawkowe i to też bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger