II Spotkanie Bloggerek w Hrubieszowie- relacja

Jak już większości z Was wiadomo 27 lipca w hrubieszowskim "Magistracie" odbyło się drugie już spotkanie bloggerek. Spotkanie rozpoczęło się o 13.00 od powitania oraz krótkiej prezentacji Pani Dagny Wach z firmy Cederroth Polska S.A. Pani Dagna opowiadała nam o nowej serii kosmetyków Soraya, przeznaczonych dla kobiet w wieku od 15-30 lat. Nową linie kosmetyków mogłyśmy osobiście dotknąć i powąchać. Dostałyśmy również kosmetyki, które będziemy mogły testować w domu. Mnie osobiście urzekł malinowy żel pod prysznic. Pani Dagna odpowiadała dzielnie na wszystkie nasze pytania i wątpliwości. Po prezentacji przyszła pora na obiad. Za poczęstunek zaoferowała się zapłacić firma Pani Dagny. Jest to naprawdę miły gest z ich strony. Atrakcjom i rozmowom nie było końca. Wspólnie rozpakowałyśmy pudełko od firmy Original Source, która była bardzo wzruszona faktem, że przy okazji spotkania zbieramy karmę dla zwierząt ze schroniska w Chełmie. Pani Dagna także przyłaczyła się do tej zbiórki. Każda z uczestniczek otrzymała też upominki od reszty sponsorów spotkania: Apis, Sensique, Pierre Rene, Virtual, Floslek, Joanna, Smakołyki Pani Ani, Bath and Body Works, Paese, Aromalinea, Tiger Cosmetics, Flormar. Dziewczyny wymieniały się kosmetykami oraz opiniami na ich temat. Jedna z bloggerek, Ela, postanowiła umilić nam spotkanie przywożąc ze sobą własnoręcznie upieczone babeczki. Wyglądały i smakowały pysznie. Bardzo miło mogłyśmy spędzić sobotnie popołudnie we własnym gronie. Miałam okazję w końcu nagadać się z Eweliną oraz poznać bliżej Kasię, która przybyła do nas aż z Rzeszowa. Wszystkie dziewczyny są bardzo otwarte i uśmiechnięte. To sprawia, że warto organizować takie spotkania i spędzać razem czas. Wielka szkoda, że nie mogło być z nami Agnieszki i Natalii. Teraz czekam na zaproszenie do Chełma lub do Lublina, ewentualnie Zamościa. Miło też by było spotkać się bardziej prywatnie, np na piwko :)
Warto wspomnieć też, że śliczne zdjęcia ze spotkania mamy dzięki Sarze Solak
Dziękuję Ci kochana :)
Tutaj link do bloga prowadzonego przez nią i jej chłopaka Grzegorza oraz strona na Facebooku:

http://www.grzegorzwasylko.com
https://www.facebook.com/grzegorzwasylko.photography?fref=ts

Pozdrawiam serdecznie :*

Lista uczestniczek spotkania:
4 dziewczyna mojego chłopaka http://w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com/ 

 

 Zapraszam do przejrzenia fotorelacji :)































 
























35 komentarzy:

  1. bardzo fajnie widzę się bawiłyście

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno było sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z taką organizatorką to musiało być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super takie spotkanie :) widać że świetnie się bawiłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, widac,że spotkanie było wspnaiale ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi się marzy udział w takim spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że zabawa była przednia, mam nadzieję, że niedługo się z Wami zobaczę, bo bardzo mi było smutno że nie mogłam do was przyjechać;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć, super upominki ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie żałuję, że nie mogłam tam być z Wami a buuuuu widzę znajome twarze :-)
    brawa dla Ciebie za organizację bo widać, że wszystko "zostało zapięte na ostatni guzik"

    OdpowiedzUsuń
  10. super, szkoda że gdzieś w pobliżu mnie nie zrobią takiego spotkania.
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkanie musiało być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno masz teraz co testować. Czekamy na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to jest najwazniejsze, a milo spedzony czas...

      Usuń
  13. widzę, że było bardzo miło :) Z resztą to było pewne w tym towarzystwie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Etam, ja się jeszcze z Tobą nie nagadałam, mało mi ♥ U mnie relacja jutr0 - dziękuję za zaproszenie i za spotkanie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. super spotkanie i chyba tradycją stanie się burzliwe zakończenie lubelskich meetingów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Było świetnie!:)) Ogromnie się cieszę, że poznałam Was wszystkie;)Dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez dziekuje, ze przebylas taka trase zeby nas poznac :)

      Usuń
  17. Kurcze, ale ja Wam zazdroszczę tych spotkań ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za uczestnictwo w spotkaniu. Było super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę że znów mogłam się z wami spotkać, kochana dziękuję za super spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ohh ja też chcę wreszcie jakieś spotkanie w pobliżu mojego miasta! ale Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana spotkanie było uroczę, widać na każdym zdjęciu wiele uśmiechu na twarzy dziewczyn. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. Jesteś kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że spotkanie było udane.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale nam przykro, że nie udało nam się dotrzeć ahhh
    Pozdrawiamy serdecznie i mamy nadzieję, że do trzech razy sztuka i już następnym razem będziemy :*

    OdpowiedzUsuń
  24. babeczki wyglądają przepysznie:p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger