Go Deeper- OrlyBeauty

Dzisiaj w końcu pokaże Wam pierwszy lakier od http://orlybeauty.pl/index.php. Paznokcie trochę już odrosły i mogłam je pomalować

 
40477 Go Deeper
 
 
Profesjonalny lakier do paznokci o pojemności 18ml. Posiada opatentowaną ergonomiczną nakrętkę GRIPPER CAP™, która gwarantuje łatwe otwieranie oraz optymalne działanie lakieru. Nowa formuła lakierów nie zawiera DBP, Toluenu oraz Formaldehydu.
 
Pojemność:
18 ml

Cena: 45,00 zł
 
 
 
 
 





 Jedna warstwa lakieru

 Dwie warstwy





 Lakier od Orly zamknięty mamy w bardzo fajnej, poręcznej w użyciu butelce. Rączka nie ślizga nam się przy odkręcaniu. Pędzelkiem z łatwością nałożymy odpowiednią ilość lakieru. Ja nałożyłam dwie cienkie warstwy. Producent ostrzega nas na nakrętce, że lakier trzeba nakładać dwukrotnie. Ponad to w buteleczce znajduje się metalowa kuleczka, która zapobiega zbijaniu się drobinek. Lakier na paznokciach wygląda bardzo efektownie, ładnie błyszczy. Jest też trwały, wytrzymuje u mnie do 5 dni, jedynie końcówki mogą się odrobinę ścierać. Oczywiście jedyny minus to jego zmywanie. Dobrze wiemy, że takie lakiery jest bardzo trudno zmyć. Pomaga tylko baza Peel Off, której ja niestety nie posiadam. Ogólnie jakość jest bardzo dobra. Sama nie zdecydowała bym się na jego zakup, cena niestety nie sprzyja zakupowi. Jednak lakier polecam! :)

Lubicie lakiery z brokatem? Moim numerem jeden są teraz neony :)

A to jeszcze prezent jaki dostałam od https://www.facebook.com/BizuteriaRekodzielo?directed_target_id=0


 A to moje ostatnie ubraniowe zakupy :)






22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie mieniące się lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny lakier :) ale zmywania takowych nie znoszę;) aa i fajne szorty !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier nie w mojej kolorystyce, i nie bardzo lubuję się w brokatach, aczkolwiek z ciuszkow wszystko bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier śliczny choc cena powala;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier ładny, chociaż ja podobny z Inglota chyba za 23zł kupiłam - bardziej turkusowo-lazurowy :))Zmywanie wszelkich brokatów i drobinek to MASAKRA ;) Fajne ciuszki :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. dwie warstwy pieke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ! :)
    Podoba mi się ten lakierek z przyjemnością dodaję do obserwowanych ! ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wygląda na pazurkach :) A spodenki baardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mietoa koszula jest cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier cudny :) i koszula z 3 zdjęcia boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie prezentuje się na paznokciach! :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lakierek boski:)
    z takich cudaków Orly mam 40026 ANDROGYNIE - też fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takimi paznokciami będziesz wyglądała,jak SYRENKA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wydałabym tyle kasy na taki lakier gdyż z tego co kojarzę to Essence ma strasznie podobny i o wiele tańszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno użyłabym do niego jakiejś niebieskiej bazy, albo czerni :) bardzo fajnie wygląda na paznokciach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama bym się pewnie nie pokusiła za takie pieniądze ;x
    ale efekt czadowy ;)
    a sukienkę chciałabym sama kupić taką :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger