Bubbly Bombshell od Orly- Love Yourself Olejek do masażu

Witam Was kochani! :)
Czuję się już trochę lepiej, postanowiłam więc spożytkować wolny czas i napisać Wam co nie co :)
Dzisiaj będzie o dwóch produktach... Zachęcam do lektury :)

40093 Bubbly Bombshell
 Sparkling Glittters
Profesjonalny lakier do paznokci o pojemności 18ml. Posiada opatentowaną ergonomiczną nakrętkę GRIPPER CAP™, która gwarantuje łatwe otwieranie oraz optymalne działanie lakieru. Nowa formuła lakierów nie zawiera DBP, Toluenu oraz Formaldehydu
 
 
Pojemność:
18 ml
Cena: 45,00 zł
 
 
 
 







 Ten lakier to moja miłość od pierwszego wejrzenia. No i szczerze mówiąc do pierwszego zmycia... Zmywa się go tragicznie, całe ręce zawsze mam w brokacie. Jednak rekompensuje mi on to swoim kolorem i trwałością. Na paznokciach prezentuje się idealnie, trzy warstwy wystarczą aby uzyskać idealne krycie. Schnie też całkiem krótko.Utrzymuje się bardzo długo i błyszczy ślicznie. Cóż więcej chcieć? :)


 Bransoletkę miałam okazję otrzymać na spotkaniu blogerek w Chełmie od http://candycrystal.pl/



Olejek do masażu – Love Yourself – energetyzujący


Aromatyczny olejek do masażu erotycznego działa pobudzająco na mięśnie. Po użyciu skóra pozostaje nawilżona, wygładzona, oraz przepięknie pachnie aromatami róży, jaśminu oraz kwiatu limonki.
Zawiera witaminę E oraz wysokiej jakości olejek arganowy

Wylej kilka kropli na dłonie (lub bezpośrednio na skórę) i zacznij masować.
Dodając olejek do kąpieli zamienisz ją w aromatyczną ucztę. A na dodatek sprawisz, że Twoja skóra będzie miękka i powabna.
Pamiętaj: olejek do masażu nadaje się jedynie do użytku zewnętrznego. Nie stosuj go w charakterze lubrykantu!

 
nazwa: Luxurious Massage Oil – Energizing
producent: Fun Factory

pojemność: 200 ml/ cena: 76 PLN

zapach: róża | jaśmin | kwiat limonki
 
 
 



 Produkt mamy zamknięty w lekkiej i wygodnej w użyciu buteleczce z dozownikiem. Z łatwością możemy odmierzyć potrzebną nam ilość. Olejek rozprowadza się bardzo fajnie i wchłania się równie dobrze. Na skórze pozostawia wyczuwalny zapach, jak dla mnie troszeczkę za ostry. Olejek jest też dość wydajny. Bardzo fajnie działa na skórę, nawilża i wygładza a także pobudza nasze zmysły. Idealnie nadaje się do kąpieli :)
 
 
Używałyście któregoś z recenzowanych produktów?  

24 komentarze:

  1. śliczny ten odcień fioletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier, a olejek raczej mnie nie skusił:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny koolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier wygląda fajnie:) Idealny kolor na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lakier ale cena dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale boski ten lakier :) i ta bransoletka też ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny lakier, ale zmywanie i te 3 warstwy to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier ma hipnotyzujący kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten lakier jest obłędny !!! Świetny kolor i w ogóle;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny odcień lakieru;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier świetny i ma wspaniały kolorek, bransoletki są super, twoja jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier cudo, ale źle czuję się w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek mnie zainteresowal... Paznokcie sliczne ja jakos nie moge przekonac sie do fioletu na paznokciach ale u ciebie wyglada to rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier świetny,klor bardzo mi sie podoba i do tego brokatowy-marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor śliczny, ale tak właśnie czułam, że kiepski w zmywaniu :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger