Cienie od Bell- Tilia7

Dzisiaj mam dla Was przygotowany makijaz, do ktorego uzylam cieni od Bell. Dostalam je dzieki wspolpracy ze sklepem Internetowym http://www.tilia7.pl/

Zachecam do przejrzenia asortymentu :)


 cienie bez bazy

 cienie z bazą








Wiem, wiem. Niedociagniecia sa... Ale ja rzadko maluje sie cieniami. Postaram sie jednak robic to czesciej :) Co do samych cieni, to kolory podobaja mi sie. Z pigmentacja jest nie najdorzej, trwalosc tez jest fajna. Co do ceny to jakies 18 zł, nie wiem czy to duzo czy malo :) Polecam wyprobowac

Jakie kolorki polecacie na lato? 

11 komentarzy:

  1. polecam te cienie z bell każdemu są świetne kolorki przpiękne i długo się utrzymują

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś mi nie przypadly do gustu. Na lato lubię przewagę jasnych cieni np..perłowe , beżowe lub oko bez cieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. z baza wygladaja calkiem calkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. calkiem fajne,tobie pasuja,ja ze sie czuje w takch kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kupiłam je w Biedronce i już je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają. Ja rzadko używam cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze cieni z Bell. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger