Cat Eye Fobos- Vasco Nails

Witajcie!
Dziś na blogu chcę opowiedzieć Wam o nowościach od marki Vasco Nails. W dzisiejszej stylizacji pokaże Wam piękny kolor lakieru z serii Cat Eye o nazwie Fobos. Jest to piękny róż, mieniący się drobinkami. Do uzyskania efektu kociego oka niezbędny będzie nam magnes, ja dostałam taki kształcie koła. Banalne w wykonaniu a jakie efektowne! Pod lakier Fobos musimy położyć dwie warstwy ciemnego koloru, dla uzyskania niepowtarzalnego efektu. U mnie idealnie sprawdził się kolor Deep Black, również marki Vasco Nails. Obecnie lakiery firmy są obniżone aż o 20%, więc warto skusić się na zakup. Jakościowo są na prawdę świetne, nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Do tego półokrągły pędzelek bardzo ułatwia aplikację. Co myślicie o tego typu lakierach? Podoba Wam się efekt kociego oka? 

Lakiery użyte w stylizacji:
Lakier Deep Black 






A na koniec muszę podzielić się z Wami bardzo dobrą wiadomością. W tym roku po raz pierwszy zgłosiłam bloga na konferencję Meet Beauty. I ku mojemu wielkiemu zdziwieniu i niedowierzaniu dostałam się. W kwietniu jadę na weekend do Warszawy, a co więcej nocować będę w Hotelu Lord! Tak bardzo się cieszę! Dajcie znać, czy też się wybieracie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger