To co blogerki lubią najbardziej - prezenty!

Witajcie!
Dzisiaj na blogu obiecany post z nowościami z sobotniego spotkania. O samym spotkaniu możecie poczytać w tym wpisie, zapraszam! Ze spotkania przywiozłam wiele nowości. Są to prezenty od moich kochanych dziewczyn, upominki od sponsorów spotkania jak i wylicytowane fanty. Jest tego na prawdę sporo. Kilka rzeczy już mam w planach testować, więc recenzje pojawią się na blogu. Trzymajcie kciuki aby były to dobre kosmetyki. Zapraszam Was do przeglądu tego co przywiozłam ze spotkania!
A sponsorami naszego Zimowego Spotkania Blogerek w Chełmie byli: Constance Carroll, Basilur, Neauty Minerals, Bandi, EkoZuzu.pl, Kosmetyki Anwen, OFiga!, Esent, Elfa Pharm, Noble Health, Aflofarm, She Foot, Nanshy.
Dziękujemy raz jeszcze!

















Dalsza część to prezenty od moich wspaniałych dziewczyn! Był jeszcze prezent od Sylwii- pestki dyni (mój mąż przygarnął), pyszne, domowe ciasteczka (muszę mieć przepis) i ubranka dla mojego synia! Dziękuję <3
A poniżej prezent od Gosi, prosto z Tajlandii! Mydełko mango robi furorę :)


I prezent od Mileny. Milena nie długo zostanie mamą, podziwiam, że pomimo trudów w końcówce ciąży była z nami na spotkaniu! Wiem z doświadczenia, że w tym czasie już jest dość ciężko :p


Karolina podarowała mi nieco dodatków, mam nadzieję, że znajdą swoje miejsce już w nowym domu :) Oczywiście był też piękny komplet dla Olka :)


I prezent od Agnieszki- ręcznie robiona świeca podbiła moje serce. Tak cudnie pachnie!


Magda wie co lubię! Nie zabrakło lakieru hybrydowego w pięknym, intensywnym kolorze :)


I na koniec najlepsze- torebka marki Wittchen od Marty! Trafiła w mój gust bezbłędnie :)


Oczywiście udało mi się wylicytować kilka fajnych zestawów!
Coś do włosów marki WS Academy


Dwa zestawy marki Eveline Cosmetics



Moc pielęgnacji od Bielendy


Od Zielarni Chełmskiej zestaw kosmetyków Ziaja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger