Testuję nową markę lakierów hybrydowych! - Isabelle Nails

Witajcie! 
Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka z lakierami hybrydowymi marki Isabellenails. Marka kompletnie wcześniej mi nie znana. Paznokcie robię już ponad 3 lata i trochę firm już przetestowałam. Ciągle szukam nowości, tym chętniej przygarnęłam nowy zestaw. W paczce znajdowało się 6 kolorów lakierów hybrydowych, wybierałam je sama. Do tego baza, top oraz aceton i cleaner. Lakiery zapakowane były w urocze, tekturowe pudełko. Ciężko było mi wybrać kolory, gdyż mam już dość sporą kolekcje. Jednak postawiłam na już bardziej wiosenną kolorystykę. 

10. Pourple Rain Lakier hybrydowy Isabellenails z kolekcji Velvet Sahdow

Czy deszczowe dni zawsze muszą być szare? A gdyby tak dodać im nutkę surrealizmu i pokolorować deszcz na fioletowo?
Poznaj Velvet Sahdow - miękkie kolory o przygaszonych odcieniach. Idealne na jesień i zimę. Dzięki stonowanym barwom świetne sprawdzą się na biznesowe spotkania, eleganckie wyjścia, lub na wieczór przy kominku z książką i kubkiem ulubionej herbaty.

Cena: 16,90 zł/ 6 ml
Dostępność: Sklep online

317. Silver Shine Lakier hybrydowy Isabellenails z kolekcji Glamour

Srebrny metalik, to klasyka gatunku, nie może go zabraknąć pośród Twoich ulubionych lakierów. Stwórz za jego pomocą srebrny manicure, lub poeksperymentuj używając go do ozdobień, efekt z pewnością Cię oczaruje.  Lakier z metalicznymi drobinkami.
Odkryj paletę kolorów, które przeniosą Cię w świat glamour. Wyrafinowanie, elegancja, styl. Którym kolorem wyrazisz je najlepiej? Znajdź ten najodpowiedniejszy dla siebie.  Jeżeli spodobał Ci się kolor 317. Silver Shine, koniecznie poznaj pozostałe kolory z kolekcji Glam World.

Cena: 16,90 zł/ 6 ml
Dostępność: Sklep online 










Lakiery marki Isabellenails mają eleganckie, białe buteleczki. Na nakrętce widzimy nie tylko numer danego lakieru ale i przybliżony kolor. Jest to duże ułatwienie. Pierwsze testy mam już za sobą i śmiało mogę stwierdzić, że lakiery są dobre jakościowo. Pędzelek mają dużo krótszy, niż inne firmy. Jednak całkiem przyjemnie się nim maluje. Lakiery mają odpowiednią konsystencje, nie są ani zbyt gęste ani za rzadkie. Kolory dobrze na pigmentowane, nawet jasne wymagają jedynie dwóch cienkich warstw. Top bardzo ładnie błyszczy. Po kilku dniach noszenia jeszcze się nie porysował, a to duża zaleta. Należy do tych no wipe, czyli nie wymagających przemycia cleanerem. Cena jest na prawdę korzystna. Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Niebawem będę testować kolejne kolory. A dzisiaj w poście możecie zobaczyć jeszcze nieco zimowe połączenie. Piękny kolor jasnego fioletu połączyłam z delikatnym, brokatowym srebrem. Myślę, że wygląda to całkiem ciekawe. 

A Wy jak myślicie? Może ktoś z Was już testował lakiery tej marki. Dajcie znać jak wrażenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger