Caviar long stay make-up & corrector- Dermacol

Witajcie!
Z marką Dermacol pierwszą większą styczność miałam dopiero w tamtym roku na Zlocie Lubelskich Straszydełek w Lubartowie. Gościła tam pani Lucyna, przedstawicielka marki, która w przystępny i krótki sposób przedstawiła nam produkty. Do testów również dostałyśmy całkiem pokaźny pakiet. Bardzo zaciekawiły mnie słynne już korektory kamuflaże marki Dermacol jak i niżej opisany podkład z kawiorem. Jak wypadły testy? Czy jestem zadowolona? 


Caviar long stay make-up & corrector to długotrwały podkład z kawiorem, oraz korektorem.  Posiada lekką konsystencję i zapewnia długotrwały efekt krycia. Głęboko nawilża oraz chroni skórę przez cały dzień. Ujędrniający make-up z wyciągiem z kawioru wzmacnia skórę czyniąc ją gładką.  Minimalizuje oznaki starzenia głęboko nawilża i odżywia.

Cena: ok 38 zł/ 30 ml
Dostępność: min. Minti shop 





Podkład z kawiorem marki Dermacol to produkt 2w1. Na samej górze wieczka znajduje się korektor z lusterkiem. Gdy odkręcimy nakrętkę ukaże nam się podkład. Korektora nie używałam, szczerze mówiąc, bo kolor jest stanowczo za ciemny. Oczywiście sam podkład też nie ma odpowiedniego koloru, ale z tym akurat można sobie łatwo poradzić mieszając go z farbką o kolorze 1 z Make Up Revolution. Do wszystkich za ciemnych podkładów polecam! Farbka nie zmienia właściwości podkładów. Wracając do opakowania podkładu, jest ono dość dziwne, z takim jeszcze się nie spotkałam. Pod koniec trochę ciężko wydobyć kosmetyk, dobrze że ma taką konsystencję, że można go "wylać" z opakowania. Podkład oczywiście zawsze nakładam mokrą gąbeczką do makijażu. Jakie są moje wrażenia? Moja skóra do idealnych niestety nie należy. Znajdziemy na niej i rozszerzone pory, i suche skórki jak i niedoskonałości. O ile krycie jest na bardzo wysokim poziomie, to podkład dość mocno podkreśla pory jak i suche skórki. Ale coś za coś... Jednak by to dostrzec trzeba dobrze się przypatrzeć. Na duży plus jest to, że podkład jest trwały. Utrzymać się na twarzy przez cały dzień to dla niego nie problem. Ogólnie podkład całkiem dobrze mi się sprawdzał, bo już praktycznie mam go na wykończeniu. Rozważam zamówienie najjaśniejszego odcienia. Niestety gama kolorystyczna jest dość uboga, mam nadzieję, że z czasem może się to zmieni. Warto też wspomnieć, że podkład nie wysusza skóry ale właściwości pielęgnacyjnych też nie zauważyłam. 

Dajcie znać, czy używacie kosmetyków marki Dermacol? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger