Czerwień? Lubię to!- Vasco Gel Polish

Witajcie!
Obecnie często na blogu pojawiają się stylizacje paznokci z wykorzystaniem lakierów marki Vasco. Nic na to nie poradzę, że lakiery ujęły mnie jakością i pięknem kolorów. Dodatkowo na ostatnim spotkaniu w Lubartowie, każda z uczestniczek otrzymała zestaw lakierów od Vasco. I tak moja kolekcja znowu się powiększyła. Dzisiaj przedstawię Wam piękną, klasyczną czerwień o wdzięcznej nazwie Red Eye. Wcześniej nie za bardzo lubiłam paznokcie z kolorze czerwonym, ale od jakiegoś czasu ta barwa często gości na moich pazurkach. Przekonałam się do tego koloru. Wygląda on elegancko i pasuje do większości stylizacji. Tym bardziej teraz w okresie około świątecznym ten kolor jest co raz bardziej popularny. Firma Vasco ma w swojej ofercie jeszcze tyle pięknych kolorów. Chciało by się mieć je wszystkie. Jak już Wam pisałam, lakiery jakościowo są bardzo dobre a dodatkowo tanie. Konsystencja idealna- sprawdzi się nawet u osób dopiero zaczynających przygodę z hybrydami. Perfekcyjnie docięty pędzelek ułatwia domalowanie do samych skórek, dzięki czemu odrost jest widoczny dopiero po dłuższym czasie noszenia. Lakiery bez problemu rozpuszczają się w acetonie. Kolory są mocno na pigmentowane, należy pamiętać o nakładaniu cienkich warstw i odpowiednim czasie utwardzania. Wszystko to przemawia na plus! Po raz kolejny mogę Wam powiedzieć, że polecam lakiery tej marki. A wierzcie mi, że przetestowałam już kilka marek. W swojej kolekcji mam ponad 100 odcieni kolorów, do tego topy i bazy różnych firm. Poniżej zdjęcia mojej stylizacji.






Miałyście już styczność z tą marką? Jak oceniacie produkty? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger