Star Glow Neonail- Asteroid

Witajcie!
Ostatnio na blogu często pojawiają się wpisy paznokciowe. Ale cóż poradzić! Paznokcie to moje wielkie hobby, moja kolekcja lakierów hybrydowych sięga około 100. Czasami ciężko wybrać kolory do nowego manicure. Całkiem niedawno marka Neonail wprowadziła do swojej oferty kolekcję Star Glow. I co? Oczywiście musiałam kupić chociaż dwa lakiery. Wybór padł na Asteroid i Comet. Dzisiaj pokażę Wam stylizację, która powstała na szybko wczoraj wieczorem. Jako, że w sobotę jadę na spotkanie blogerek do Lubartowa to pazurki musiałam zrobić nowe!
Na czarnym podkładzie Asteroid prezentuje się ślicznie! Ciemny kolor idealnie podbija piękne drobinki. Jedna warstwa lakieru stanowczo wystarczy. Postawiłam na manicure, w którym połączony jest błysk i mat. Co sądzicie?






Już macie lakiery z kolekcji Star Glow u siebie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger