Odbudowująca odżywka z ekstraktami z amarantusa- Apis

Witajcie!
Weekend minął mi bardzo szybko ale i intensywnie. Praktycznie całą sobotę spędziłam po za domem w towarzystwie lubelskich blogerek. Ale o tym innym razem- jest co opowiadać. 
Jakiś czas temu na Instastory mogliście zobaczyć przesyłkę od marki Apis. Otrzymałam dwa produkty. Niestety, szampon nie sprostał wymaganiom moich włosów, dlatego chcę Wam napisać tylko o odżywce. Ciekawi? Zapraszam!

Odbudowująca odżywka z ekstraktami z amarantusa

Intensywnie odbudowująca kuracja z łagodzącymi ekstraktami z liści, nasion i olejku z amarantusa oraz kompleksem KERACYN™. Odżywia i uzupełnia ubytki włosa, poprawiając rozczesywanie i układanie włosów, chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Unikalne działanie odżywki wzbogacone olejkiem monoi, ekstraktem z pokrzywy, żeń-szenia, łopianu i proteinami jedwabiu pozwala natychmiast przywrócić włosom nieskazitelną kondycję, elastyczność i sprężystość. Ta lekka formuła pozostawia włosy jedwabiste, miękkie o lśniącym i pięknym wyglądzie.


Cena: obecnie w promocji 19,80 zł/ 200 ml

Dostępność: Sklep Online Apis





Odżywka zamknięta jest w typowym dla tego rodzaju produktów opakowaniu. Plastikowa, miękka tubka. Bez problemu wyciśniemy odpowiednia ilość produktu. Kosmetyku nie potrzeba wiele aby uzyskać dobry efekt. Także kosmetyk wydajny, w sumie jak większość odżywek. U siebie muszę bardzo uważać z ilością, gdyż moje włosy są takie, że łatwo je obciążyć. Konsystencja kremowa, dobrze rozprowadza się na włosach i spłukuje. Zapach jest bardzo przyjemny. Gdzieś tam kojarzy mi się jak pachnie amarantus. Tutaj jest to bardzo podobny, lekko kwiatowy i słodkawy aromat. Niestety, na włosach się nie utrzymuje. A jak działa? Odżywka przeznaczona jest do odbudowywania włosów. Ale oczywiście samo nakładanie odżywki na już bardzo zniszczone i przesuszone włosy nie pomoże. Choć poprawi ich wizualny wygląd. U mnie nie jest tak źle, włosy są w całkiem dobrym stanie. Chociaż mała wizyta u fryzjera na pewno by nie zaszkodziła. Chodzi tu głównie o podcięcie zniszczonych i łamiących się końcówek. Odżywka ładnie wygładza i pomaga w rozczesywaniu włosów. A osobiście mam z tym nie mały problem. Włosów mam dużo i ciężko je rozczesać myjąc tylko szamponem, a często używam tych dobrze oczyszczających. Odżywki nakładam niewiele i praktycznie na same końcówki. Moje włosy łatwo się przetłuszczają i raczej unikam tego typu produktów, a już na pewno nie używam na całą długość włosów. Chyba że chcę zafundować im porządną dawkę odżywienia. Włosy dobrze się suszą, ładnie układają, są lekkie i miękkie w dotyku. Szkoda, że u mnie duet- odżywka i szampon, nie dał rady. Ale sama odżywka, oczywiście w połączeniu z szamponem innej firmy daje całkiem przyzwoite efekty. 

Ktoś z Was miał już okazję testować tą serię od Apis? Jak wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger