Pielęgnacja włosów- spray do włosów Nutri 5 z Avon

Witajcie!
Pielęgnacja moich włosów jest dość spontaniczna. Lubię próbować nowości. Jednak wiem, że na zbyt wiele pozwolić sobie nie mogę, gdyż moje włosy często reagują nadmiernym przetłuszczaniem, wypadaniem czy łupieżem. O ile idealnego szamponu wciąż dla nich nie znalazłam, to udało mi się natrafić na całkiem przyjemną odżywkę bez spłukiwania. Właśnie o niej napiszę Wam dzisiaj więcej.

Luksusowy odżywczy spray do włosów Nutri 5

Dwufazowy eliksir w sprayu bez spłukiwania - luksusowe odżywienie i zjawiskowy połysk.  
Lekki jak mgiełka. Wzmacnia włosy i nadaje im wyjątkowy blask. Stosuj na mokre lub suche włosy. 

Jak działa:  Luksusowy dwufazowy eliksir w sprayu wzmacnia włosy i nadaje im wyjątkowy blask.   

Jak stosować:  Stosuj kiedy chcesz, nawet wielokrotnie w ciągu dnia, na suche lub mokre włosy. Bez spłukiwania.

Cena: obecnie 14,99 zł/ 100 ml
Dostępność: min. Sklep online Avon 






Kosmetyki Avon nie są mi obce. Czasami zamawiam coś z katalogu, ale nie jest to regularne. Lubię używać perfum tej marki. Przystępne cenowo i dobre jakościowo- trwałe. Jeśli chodzi o pielęgnację włosów to miałam kiedyś szampony tej marki- bez rewelacji. Tym razem skusiłam się na dwufazowy eliksir do włosów. Buteleczka wygląda ładnie, elegancko. Aplikator działa bez zarzutu. Produkt przed użyciem należy wstrząsnąć aby połączyły się ze sobą formuły. W skład kosmetyku wchodzi pięć olejków: olejek makadamii, olejek z nasion kamelii, olejek migdałowy, olejek winogronowy i olejek marula. Ich zadaniem jest głównie zapobiegać rozdwajaniu końcówek, odżywiać włosy. Eliksir można stosować na mokre jak i na suche włosy. Osobiście używam go jedynie po umyciu, na jeszcze nie wysuszone włosy. Spray ma bardzo ładny zapach, nieco słodki. Dobrze wchłania się we włosy, ułatwia ich rozczesywanie. Stosuję go jedynie na końce, psiknięty na całość powoduje u mnie szybsze przetłuszczenie i obciążenie. Spray bardzo fajnie wygładza włosy, nadaje im zdrowy blask. Stosuję go już od jakichś dwóch miesięcy praktycznie po każdym umyciu i mam jeszcze pół buteleczki. Więc całkiem wydajny. Obecnie jest w promocji, myślę, że warto pokusić się o przetestowanie. 

Testowałyście już? Może macie inną sprawdzoną odżywkę w sprayu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger