Pianka do mycia twarzy z ekstraktem z zielonej herbaty- Holika Holika

Witajcie!
Ostatnio na blogu aż roi się od azjatyckich kosmetyków. Bardzo polubiłam też pianki do mycia twarzy. Teraz używam namiętnie pianki z ekstraktem z zielonej herbaty. Jak się sprawdza i czy daje dobre efekty poczytacie niżej.


Oczyszczająca pianka do twarzy z ekstraktem z zielonej herbaty


Green Tea Fresh Cleansing Foam to wyjątkowy produkt przeznaczony do oczyszczania skóry trądzikowej i tłustej. Pianka skutecznie usuwa zanieczyszczenia, oczyszcza pory, odświeża skórę. Doskonale zmniejsza widoczność porów i spłyca drobne zmarszczki.   Formuła wzbogacona została o ekstrakt z zielonej herbaty, który ma działanie przeciwbakteryjne, hamuje rozwój stanów zapalnych oraz ma właściwości  antyoksydacyjne. Pianka dodatkowo działa łagodząco i kojąco.

Sposób użycia: Odpowiednią ilość produktu zaaplikować na twarz, delikatnie wmasować do momentu utworzenia pianki. Dokładnie spłukać ciepłą wodą.

Cena: ok. 34 zł/ 150 ml
Dostępność: min. ekobieca





Miękka, plastikowa tubka zawiera 150 ml kosmetyku. Pianka ma bardzo zwartą konsystencję, przez co jest bardzo wydajna. Biała, kremowa pianka łatwo rozprowadza się po twarzy. W kontakcie z wodą tworzy się mydlana piana. Pachnie dość charakterystycznie, zapewne za sprawą obecności zielonej herbaty. Jak wiadomo, ten składnik działa zbawiennie na skórę problematyczną. Nie bez powodu więc zdecydowałam się na tą wersję kosmetyku. Efekty widoczne są od samego początku stosowania. Skóra po umyciu jest wyraźnie oczyszczona, lekko ściągnięta, przygotowana na dalsze etapy pielęgnacji. Teraz, gdy jest na prawdę gorąco, moja skóra dużo bardziej się błyszczy i wydziela więcej sebum. Pianka świetnie z tym sobie radzi. Codzienne użytkowanie pozwala na zmniejszenie wydzielania sebum i zmniejszenie widoczności porów. Kosmetyk bardzo dobrze oczyszcza twarz, choć mam wrażenie, że poprzednia wersja, którą testowałam robiła to lepiej. Nie mniej jednak tego typu kosmetyki zostaną na dłużej w mojej pielęgnacji. Pianki do mycia twarzy sprawdzają się u mnie bardzo dobrze, efekty są zadowalające. Co do ceny, to jest na prawdę w porządku w porównaniu z jakością i wydajnością. Poprzedniej pianki używałam jakieś 2 miesiące, może więcej. Jeśli macie ochotę na zakup tego kosmetyku, to spieszcie się, bo na Ekobieca zostało ich już nie wiele!

Też lubicie pianki do mycia twarzy? A może polecacie inny kosmetyk?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger