Jak pachnie tęcza?

Witajcie! 
Dzisiaj na blogu  przedstawię Wam niebywałego słodziaka. Jest nim żel pod prysznic z limitowanej edycji marki Balea. Choć jest to niemiecki produkt to większości z Was na pewno dobrze znany. Żele te cieszą się dużą popularnością i pożądaniem. Niestety wciąż bardzo słabo dostępne w Polsce, a jeśli już to za dwukrotnie większą cenę. 

Żel pod prysznic z jednorożcem

Niemiecki żel do codziennej pielęgnacji skóry. Skutecznie oczyszcza, nawilża i pozostawia miły zapach. Zawiera formułę zapobiegającą wysuszaniu skóry. Dzięki niemu codzienny prysznic to sama przyjemność. Cudowny zapach niebiańskiej tęczy.

Cena: 0,55 euro/ 300 ml
Dostępność: Drogeria DM, Sklepy z chemią niemiecką 







Będąc jeszcze w Niemczech szukałam go w kilku drogeriach ale niestety nigdzie go nie było. Jednak było pisane mi go przetestować. Trafił w moje ręce dzięki Magdzie
Grafika jest wprost przeurocza. Cudny jednorożec przykuwa wzrok. Ciężko przejść obok tak słodkiego opakowania! Mi osobiście bardzo się podoba. W ogóle wszystkie kosmetyki marki Balea maja opakowania z zachęcającą szatą graficzną. Będąc w niemieckiej drogerii można dostać oczopląsu. Za zachodnią granicą taki żel kosztuje na prawdę niewiele, w przeliczeniu około 3 zł. U nas trzeba zapłacić od 4 zł nawet do 7 zł. Więc widać różnicę. 
Wracając do opakowania jest ono wykonane z miękkiego plastiku, wygodne w użyciu. Żel ma lekko różowy kolor. Pachnie obłędnie! Jest to połączenie waty cukrowej z wanilią, bitą śmietaną- ogólnie słodko. Czy tak właśnie pachnie tęcza? Całkiem możliwe! Zapach niestety na ciele utrzymuje się dość krótko. Konsystencja żelu jest kremowa, dobrze się pieni. Jeśli chodzi o wydajność, to ja nie żałuję sobie tych żeli podczas prysznicu i wystarczają spokojnie na kilkanaście użyć. Żel sam w sobie jest dobry. W sumie nie wymagam od takiego produktu cudów- ma myć i tyle. Z tym sobie radzi, więc jest okej. Oczywiście wskazane jest użycie balsamu, może delikatnie wysuszać skórę. Mam zapas żeli marki Balea, dla mnie one są na,prawdę fajne jakościowo. 

A Wy co sądzicie o kosmetykach tej marki? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger