Bestseller w mojej kosmetyczce- pomadka w płynie Golden Rose

Witajcie!
Staram się w miarę możliwości nadrabiać zaległości blogowe, bo wiem, że nie długo mogę na prawdę nie mieć czasu aby zadbać o to miejsce. Dziś wpis o pomadce, którą większość z Was na pewno świetnie zna. Marka Golden Rose od jakiegoś czasu słynie z matowych pomadek w płynie. U mnie na blogu pojawiła się już jedna z nich, teraz przedstawię Wam kolor, który zakupiłam z myślą o ślubie i weselu. Od razu Wam powiem, że spisała się rewelacyjnie!

Longstay Liquid Matte Lipstick 03

Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości.  Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie.  Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu.  Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.  Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.

Cena: 19,90 zł/ 5,5 ml
Dostępność: Sklep i szafy Golden Rose






Chyba nie ma już osoby, która nie słyszała by o tych bestsellerowych pomadkach. Łatwe w aplikacji, długo się utrzymują i w niskiej cenie- czego chcieć więcej? Oczywiście, zabrzmiało to jak reklama ale w sumie takie właśnie mam odczucia po przetestowaniu. Pomadka nie sprawia problemów aplikacji, łatwo się ją nakłada. Zastyga w miarę szybko, nie migruje na zęby. Co ważne, matowe wykończenie wygląda idealnie. Bardzo lubię taki efekt! Trwałość oczywiście jest bardzo dobra. Jak już wspomniałam, ten właśnie kolor zamówiłam z myślą o ślubie i weselu. Idealnie wpasował się w makijaż. W sumie pod czas wesele poprawiałam usta tylko raz. Pomadce nie straszne jedzenie czy picie, trzyma się dobrze i nie rozmazuje. Kolor jest perfekcyjny! Bardzo lubię takie właśnie stonowane i nie krzykliwe, idealne na co dzień ale i na jakąś okazję. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę! Oczywiście, przy regularnym stosowaniu należy pamiętać o nawilżaniu ust. Jest to pomadka matowa i może je wysuszać.

Macie swoje ulubione kolory pomadek longstay od Golden Rose?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger