Sponsorzy Spotkania Blogerek

Witajcie!
Dzisiaj kontynuacja wpisu o sobotnim Spotkaniu Blogerek w Lublinie. W tym wpisie chcę podzielić się z Wami wszystkimi nowościami, które przywiozłam. Jest tego całkiem sporo i na pewno kilka produktów znajdzie swoje miejsce tu na blogu. Oczywiście serdecznie dziękuję wszystkim sponsorom spotkania za przekazanie swoich produktów!



Na samym początku prezent od moich wspaniałych dziewczyn! Szumiś, o którego zakupie myślałam od jakiegoś czasu. Wspaniały prezent, bo wiedziałam, że muszę go mieć. Mam nadzieję że maluszkowi też przypadnie do gustu. Do tego karty podarunkowe do Rossmanna i Empiku! Przydadzą się na pewno. Dziękuję raz jeszcze <3


Poniżej prezent od Karoliny :)


Prezent od Magdy- wiedziała, że szukam idealnego pistacjowego koloru i miałam chęć na żel z jednorożcem, ale w żadnym DMie go nie znalazłam!


I prezent od Marty! Coś dla mnie i dla maluszka :)



A teraz upominki od sponsorów spotkania:
Palmer's


Quiskin


Shefoot



Indigo


Resibo


CD


Eveline


Bell


Vipera


Makeup Revolution


Joico


Nature Queen


Naturativ


Econtour


Visage Shop


Inter Vion


Uff koniec :)
Coś szczególnie Was zainteresowało? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger