Co szykuje dla mnie 2017 rok?

Witajcie!
Kochani to pierwszy post w tym roku, będzie on nieco informacyjny. Moje blogowe koleżanki są już w temacie, z resztą na bieżąco wiedzą co się u mnie dzieje. Z Wami też chcę się podzielić swoimi planami na Nowy Rok. Kto czyta moje wpisy i śledzi mnie na Instagramie czy Facebooku, ten wie, że od roku mieszkam w Niemczech. Zdecydowaliśmy się, z narzeczonym, na wyjazd głównie ze względów finansowych. W dalszych planach było wesele i urządzenie mieszkania, co wiąże się z dużymi kosztami. I tak też od roku pracujemy (teraz głównie narzeczony) w Niemczech. Za dwa tygodnie nasza niemiecka przygoda dobiega końca. W końcu wracamy do domu! Mieszkać tutaj nie było łatwo. Starcie z nowym językiem, którego oboje nie znaliśmy, inna kultura i zwyczaje. Jednak wsparcie znajomych z Polski też mieszkających w Niemczech bardzo nam pomogło i dodało odwagi. Bardzo się cieszę, głównie z tego, że mogłam osobiście przejść się do Dm'u! W końcu poznać te wszystkie marki nieobecne w Polsce. Oczywiście zrobiłam sobie małe zapasy kosmetyczne oraz kupiłam prezenty dla koleżanek blogerek.
Nowy rok będzie dla nas obfity w nowe doświadczenia. Plany ślubne zostały maksymalnie przyspieszone. Już za nie całe dwa miesiące zostanę żoną! Cieszę się z tego powodu. Ale jak pomyślę ile jeszcze musimy spraw załatwić, to aż głowa boli... Jednak będzie to dla nas jeden z najważniejszych dni w 2017 roku! Powodem przyspieszenia planów ślubnych jest to, że zostaniemy rodzicami! Choć ślub planowaliśmy od dawna, to na razie nie było dobrej okazji, nie mogliśmy się zebrać. Teraz już mamy motywacje. Na początku maja wszystko się zmieni, powitamy na świecie potomka. Na razie wiemy, że na 80% będzie to chłopiec. Lekarz nie mógł dokładnie określić, jednak najważniejsze jest to że maleństwo jest zdrowe. Całe nasze dotychczasowe życie stanie na głowie, ale cieszymy się z tego niezmiernie!
Oczywiście nadal chcę zajmować się stylizacją paznokci. Planuję rozwój- stawiam na kursy i doszkalanie. W planach mam też założenie własnej działalności.
Co dalej z blogiem?  Nie mam zamiaru porzucać tego miejsca. Postaram się pisać dla Was regularnie. Tematyka bloga się nie zmieni- dalej będę pisać o kosmetykach i stylizacji paznokci. Trzymajcie za mnie kciuki!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W styczniu będę chciała wyłonić top komentatora- osobę najaktywniejszą i sprawić jej noworoczny prezent! Upominek będzie prosto z DM'u! Także zachęcam do udziału w życiu mojego bloga!
Spełnienia marzeń w Nowym Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger