White Tea- Aroma Home

Witajcie!
Moja kolekcja wosków stale się powiększa, ciągle przybywa nowych zapachów. Choć w blogosferze teraz mnóstwo można poczytać o zimowych propozycjach, u mnie zapach nie koniecznie związany z tym okresem. Dzisiaj chcę Wam przedstawić kolejny wosk Yankee Candle ze sklepu Aroma Home.

White Tea Yankee Candle

Delikatny i relaksujący zapach białej herbaty z dodatkiem soku z cytryny.

Cena: 9 zł
Dostępność: Sklep Aroma Home



Ten zapach już od dawna bardzo mnie intrygował. Bardzo chciałam się przekonać o tym, jak pachnie w rzeczywistości. Cóż, oczekiwania odrobinę przerosły rzeczywistość. Zapach unoszący się z kominka jest miły, rzeźki ale nie powala na kolana. Marka Yankee Candle ma wiele zapachów w swojej ofercie, które polubiłam od pierwszego powąchania. Tutaj tej miłości niestety nie będzie. Zapach oczywiście zły nie jest, jednak jakoś tak do mnie nie przemawia.

Znacie ten zapach? Jakie na Was wrażenie wywarł?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger