W czym utwardzać lakiery hybrydowe i żele?- Lampa SunOne

Witajcie!
Od początku mojej przygody z hybrydami przetestowałam już trzy rodzaje lamp do utwardzania. Zaczynałam oczywiście od klasyczne, tunelowej UV. Wiadomo, utwardza wszystko idealnie ale czekanie 2 minuty przy każdej warstwie doprowadzało mnie do szaleństwa. Zdecydowałam się zakupić na Aliexpress małą lampę, 9W z trzema diodami, tzw. mostek. Tutaj czas pracy pozornie się skraca, bo każdą warstwę utwardza się w minutę. Jednak nie ma możliwości włożenia całej ręki, tak jak w przypadku lampy tunelowej. Często też przy nieprawidłowym ułożeniu ręki lakier po bokach się nie utwardzał. Szybko zrezygnowałam z korzystania z tej lampy i zakupiłam jedną z najlepszych obecnie na rynku lamp- SunOne.

Lampa SunOne

Lampa Dual LED o mocy 48W zbudowana w oparciu o diody nowej generacji dual LED/UV. Lampa LED stworzona z myślą o profesjonalnych stylistkach paznokci, do użytku w salonach kosmetycznych. Opatentowana technologia diod Dual LED emituje białe nieszkodliwe dla oczu światło o długościach fali 365nm oraz 405 nm. Lampa może utwardzać wszystkie rodzaje żeli i lakierów hybrydowych, posiadające zarówno fotoinicjatory UV lub LED. Lampa wyposażona w sensor ruchu.

Cena: 188 zł
Dostępność: min. sklep Ezebra






Swoją lampę zamówiłam na Aliexpress u bezpośredniego producenta. Dotarła do Niemiec całkiem szybko, w nie całe 2 tygodnie. Niestety, nie było dostępnego koloru białego, więc zakupiłam złoty. Już na wstępie mogę powiedzieć, że lampa jest genialna! Można ją zakupić też z polskich stron czy sklepach internetowych w całkiem korzystnych cenach. Choć niestety, ta sama lampa z logiem danej firmy może kosztować nawet dwa razy więcej- więc uważajcie. Lampa jest małych gabarytów, ale bez problemu możemy utwardzać w niej całą rękę, łącznie z kciukiem. Lampa posiada czujnik ruchu, włącza się on automatycznie po włożeniu ręki. Jest też funkcja czasowa- można ustawić timer na 5 sekund, 30 sekund i 60 sekund. Jest też możliwość zmiany mocy z 48W na 24W. Funkcja bardzo przydatna przy utwardzaniu żeli, które potrafią zapiec w płytkę paznokcia (zmniejszamy moc i utwardzamy dłużej). Jeśli chodzi o czas utwardzania lakierów hybrydowych to lampa utwardza je już w 5 sekund, ja dla pewności utwardzam 10 sekund, kolory bardziej na pigmentowane i top (by ładniej błyszczał) w 30 sekund. Żele utwardzają się już w 30 sekund. Więc sami zobaczcie jaka to oszczędność czasu! Lampa posiada doczepiane na magnes dno. Choć lampy używam na razie tylko na własny użytek, to nie wyobrażam sobie już korzystania z niczego innego.

A Wy z jakich lamp korzystacie przy wykonywaniu żeli czy manicure hybrydowego? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger