Ściągamy hybrydy Pure Victoria Vynn

Witajcie!
Wiele z Was na pewno ma już za sobą swój pierwszy raz z hybrydami. Ja w temacie siedzę już półtora roku. Przez moje łapki przewinęło się wiele produktów do usuwania manicure hybrydowego. Ostatnio zamówiłam sobie frezarkę i jestem z niej zadowolona. Pozwala na bardzo szybkie pozbycie się niechcianego manicure. Jednak trzeba mieć trochę umiejętności i doświadczenia by nie zrobić sobie nią krzywdy. Na pewno wiele początkujących osób (jeśli chodzi o hybrydy) korzysta z acetonu. Jest to bezpieczniejszy sposób, ale zajmuje sporo czas. Niestety aceton ma też zły wpływ na stan naszych paznokci czy skóry wokół nich. Dzisiaj przedstawię Wam produkt na bazie alkoholu, który jest alternatywą dla acetonu. Znajdziecie do w ofercie marki Victoria Vynn.


REMOVER - Płyn do usuwania stylizacji Pure 
Preparat na bazie alkoholu. Nie na acetonie! Bezpieczniejszy dla płytki paznokcia. Chroni przed nadmiernym wysuszeniem.
Działa antybakteryjne i antyseptyczne. Usuwa stylizację w ok. 15 min Do piłowania

Sposób użycia: Usunąć blokiem polerskim warstwę topu. Nanieść płyn na wacik i przyłożyć na pomalowany paznokieć, przykryć folią aluminiową, następnie wacik z folią zapiąć plastikowym klipsem Nail Clip. Odczekać 15 min i usunąć stylizację.

Cena: 29 zł/ 1 l
Dostępność: min. Sklep Hybrydowo 









Kilka zdjęć wyżej możecie zobaczyć stylizację z ponad 16 dniowym odrostem. Niestety, nie mogłam wytrzymać już dłużej. Ale wszystko trzymało się idealnie a top nadal błyszczał. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Pazurki urosły, dzięki czemu mogłam opiłować je na ulubiony kształt.
Jeśli chodzi o sam produkt do ściągania, alco remover. Jak już pisałam jest to dość ciekawa opcja dla acetonu. Wiadomo, często używany aceton może siać spustoszenie na naszych paznokciach. Mogą (lecz nie muszą) stać się osłabione, bardziej łamliwe, kruche. Sama skóra wokół paznokci może być bardzo przesuszona. Oczywiście alkohol też nie działa zbawiennie na naszą płytkę. Ale z pewnością jest bezpieczniejszy i zdrowszy w użytkowaniu. A przy okazji nie ma tego specyficznego zapachu.
Marka Victoria Vynn sprzedaje remover w dużych, litrowych butlach. Na pewno jest bardzo wydajny. Butla ma dość duży otwór, dlatego lepiej przelać sobie płyn do innej, mniejszej buteleczki z dozownikiem.
Jeśli chodzi o sam proces ściągania to jest wszystko tak, jak opisuje to producent. Aby usunąć stylizację należy najpierw spiłować top, potem nałożyć okłady z wacików nasączonych removerem i folią oraz poczekać min. 15 min. U mnie trwało to nieco dłużej. Lakier odmacza się praktycznie w całości, należy pomóc sobie ceramicznym kopytkiem i bloczkiem polerskim w celu całkowitego usunięcia. Cały proces (u obu rąk) trwa około 30-40 minut. Frezarką idzie mi to o wiele szybciej, dlatego jednak z jej pomocy będę korzystać.

Jeśli macie jakiekolwiek pytania na temat manicure hybrydowego, nie krępujcie się! Chętnie odpowiem! :)

A u Was jaki sposób ściągania hybryd sprawdza się najlepiej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger