Jesienny manicure hybrydowy- Catwalk od Indigo

Witajcie!
Tak! Wracam do Was z manicurem hybrydowym! Będzie sporo nowości. Muszę się pochwalić, że zakupiłam nową lampę. SunOne- bardzo chwalona przez użytkowniczki. Skusiłam się na cenę na Aliexpress. Na naszym rodzimym Allegro cena jest o ponad połowę wyższa. Już nie mogę się doczekać kiedy do mnie przyjedzie. A w dzisiejszym poście debiut pięknego lakieru od Indigo.

Lakier hybrydowy Catwalk

Niesamowity, energetyczny i wyjątkowo piękny - taki jest lakier brokatowy Catwalk. Nasycona czerwień z dodatkiem czerwonej drobinki powoduje że jest to kolor dla odważnych kobiet lub jako przełamanie stonowanej stylizacji.

Czas utwardzania:
Led- 5 sek
UV- 2 min

Cena: 29 zł/ 5 ml, 55 zł/ 10 ml
Dostępność: Sklep online Indigo 








Kolor Catwalk sam w sobie wygląda idealnie! Nie potrzeba żadnych wzorków i ulepszeń by stylizacja wyglądała elegancko. Miliony drobinek iskrzą niesamowicie a kolor czerwony jest tak piękny, wręcz idealny na jesień i okres Bożego Narodzenia. Ten kolor może stanowić idealną bazę pod wszelkiego rodzaju świąteczne zdobienia.
Lakier nakłada się i utwardza bez problemów. Nie marszczy się, nie spływa, kryje po dwóch warstwach. Do tej stylizacji użyłam bazy i topu z Neo Nail. Jak możecie zauważyć, top ma cudny błysk. Utwardzam do dwa razy dłużej by spotęgować ten efekt. Pazurki trzymają się idealnie mimo wykonywania wszelkich czynności domowych. Jedynie problem mam teraz z suchymi skórkami, ale mam nadzieję, że szybko uda mi się do zwalczyć.
Co do lampy- tej małej różowej. Została zamówiona na Aliexpress. Idealnie nadaje się do domowego użytku. Ma małą moc, bo tylko 9W. Jednak utwardza bez problemu lakiery w 30 s. Mała, różowa, poręczna i kosztowała niewiele.

Indigo przygotowuje pokazy świąteczne w całej Polsce! Myślę, że warto się wybrać. Sama niestety nie będę mogła tego zrobić :/


A Wy jakie kolory preferujecie jesienią?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger