Krem BB do skóry tłustej i mieszanej- Ziaja

Witajcie!
Na pewno pamiętacie paczkę od Ziaji. Dzisiaj przyszedł czas by opowiedzieć Wam o pierwszym z testowanych przeze mnie kosmetyków.

Krem BB do skóry tłustej i mieszanej, odcień jasny

Nowoczesny krem na niedoskonałości skóry tłustej i mieszanej.  stanowi uniwersalne rozwiązanie na szybką poprawę wyglądu skóry z cerą tłustą i mieszaną. produkt skutecznie zastępuje fluid.
Działanie
- wyrównuje koloryt skóry i podkreśla jej naturalny odcień.
- ukrywa zaczerwienienia, przebarwienia i rozszerzone pory.
- działa matująco oraz redukuje błyszczenie skóry.
- skutecznie normalizuje wydzielanie sebum.
- wygładza nierówności potrądzikowe naskórka.
- chroni przed promieniowaniem uv i fotostarzeniem.
- łagodząc oznaki zmęczenia zapewnia skórze zdrowy wygląd.

sposób użycia krem nanieść na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie wklepać. stosować na dzień.

Cena: 10,33 zł/ 50 ml
Dostępność: min. Sklep Ziaja







Powiem Wam szczerze, że niektóre kosmetyki Ziaji lubię i wracam do nich, a niektóre  u mnie się niestety nie sprawdzają. Lubię testować nowości, często znajduje coś odpowiedniego dla siebie. Bardzo entuzjastycznie podeszłam do testowania tego kremu BB. Jednak dość szybko okazało się, że to nie jest taki klasyczny krem BB. Ten od Ziaji ma konsystencję lekkiego kremu, jest nieco lepki. Należy wklepywać do najlepiej palcami, gąbeczka sobie z nim nie poradzi. Miłym zaskoczeniem jest to, że krem ma lekko wyczuwalny, przyjemny dla nosa zapach. Wybrałam wersję najjaśniejszą. Dobrze, że producent pomyślał też o osobach z jasną karnacją. Choć krem mógłby być jeszcze o ton lub dwa jaśniejszy to nie jest źle. Do mojej, lekko opalonej po lecie cery prawie pasuje. Producent wiele nam tu obiecuje jeśli chodzi o ten produkt. Efektów "wow" się nie spodziewałam, ale liczyłam że chociaż część obietnic się spełni. Jak wiecie i widzicie na zdjęciu powyżej mam skórę mieszaną w kierunku tłustej, z niedoskonałościami i rozszerzonymi porami. Czytając o tym kosmetyku pomyślała, że to może być mój ideał. Niestety, tak nie będzie. Krem jedynie lekko ujednolica koloryt skóry. W moim przypadku ukrywa jedynie najdrobniejsze przebarwienia, zaczerwienienia, średnio radzi sobie z rozszerzonymi porami. Niestety, nie działa matująco. Skóra po jego użyciu błyszczy się jak oszalała. Ten produkt z pewnością nie zastąpi fluidu. Jestem poniekąd rozczarowana działaniem tego kosmetyku. Praktycznie żadna z obietnic producenta się nie sprawdziła. Ten krem raczej nie sprawdzi się u osób z takim samym typem skóry jak mój. Cóż, jestem dalej na drodze do szukania ideału.

Jak u Was spisał się ten krem BB? A może używacie czegoś co sprawdza się o niebo lepiej? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger