Usta w macie? Tak!- Drogeria Mistic

Chyba już wiecie jak bardzo kocham mat. Matowe cienie do powiek, matowe pomadki, ba nawet paznokcie matowe lubię :) Na ostatnim spotkaniu blogerek trafił do mnie kosmetyk, na który miałam chęć już dawno. Dzisiaj dokładniej Wam go przedstawię.

Matowa pomadka Rouge Edition Velvet Bourjois Nude- Ist 07

Prezentujemy nową pomadkę od Bourjois z matowym wykończeniem i intensywnym kolorem.Szminka posiada lekką, przyjemnie nakładającą się formułę, która po nałożeniu przemienia się w pięknie matową, jedwabiście gładką i lekką teksturę , która wygląda glamour i sexy! Prawdziwe odkrycie!  Ukośnie ścięty aplikator w formie gąbeczki sprawia, że pomadkę nałożysz łatwo i precyzyjnie. Niewiarygodnie zmysłowa jakość Rouge Edition Velvet pozwala cieszyć się lekkością efektu „drugiej skóry”. Utrzymanie nawilżonych ust jest głównym zadaniem wszystkich pomadek Bourjois . Subtelnie matowe usta: TAK! Ale nie ma mowy by usta wysuszały się po kilku godzinach! Wzbogacona w czyste pigmenty i lotne olejki, formuła gwarantuje kolor, lekkość i daje poczucie ekstremalnego komfortu.

Cena: 29,90 zł
Dostępność: min. Drogeria Mistic








Kosmetyk zachwyca już samym opakowaniem. Eleganckie, proste, bez zbędnych zdobień. Działa be zarzutu. Aplikator to mięciutka gąbeczka, bardzo precyzyjna. Konsystencja kremowa, lekka, bez problemu nakłada się na usta. Kolor jest intensywny, kryje w pełni. I to matowe wykończenie! Jest po prostu idealne. Usta wyglądają na jedwabiście gładkie, efekt świetny. Kolor, który mi się trafił to Nude Ist. Uwielbiam wszelkie beże, brązy i róże. Idealnie współgra z moim naturalnym kolorem ust, nie za bardzo rzuca się w oczy- to lubię. Ta pomadkę nosi się świetnie. Jest dość trwała. Ściera się równomiernie, nie wchodzi w załamania. Nie wysusza ust. Jak dla mnie ideał :)
Bardzo żałuję, że tak długo opierałam się tym pomadkom. Są idealne! :) Aż mam chęć na jeszcze jeden kolor.

Znacie pomadki Rouge Edition Velvet? Jakie są Wasze opinie? 

29 komentarzy:

  1. Jasne że znamy i jasne że mamy! Są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam, chociaż ostatnio polubiłam mazidła o takiej formule:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pomadki z tej serii Kilka odcieni mam i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! Cudo! Już od dawna chodzą te mazaje za mną, ale jakoś mi szkoda chajsów, bo mam nadmiar produktów ustowych i jak mnie nachodzi chęć kupna, to się pukam w głowę i powtarzam " zużyj najpierw to co masz durna" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racjonalne myślenie :) ja sama też bym jej nie kupiła :p ale dobrze, że były Mikołajki :)

      Usuń
  5. Nie znam, ale kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje, kolorek w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za matującymi produktami bo wysuszają mi usta ale kolorek bardzo ładny i bardzo fajnie się prezentuje! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele dobrego o nich słyszałam, ale ostatnio podczas promo w Rossku gdy chciałam je kupić, to akurat w tym sklepie, do którego było mi po drodze nie było szafy tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam, czy jej sobie nie sprawić teraz jak było -49%, zrezygnowałam bo ciągle mam sporo szminek, pomadek. Może na następną promocje wpadnie do koszyka, ciągle czytam o niej dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tej pomadki, ale mam zamiar się na nią skusić :) bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że to jest jeden z ładniejszych kolorów w całej gamie Rouge Edition Velvet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam jedynie z blogów, kolor jest naprawdę bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba mam ochotę na tą pomadkę, ale w kolorze mocnego różu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pomadkę z tej serii tylko nr 05:) super pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadki bardzo dobrej jakości. Swoją mam w odcieniu 09 i planuję jeszcze kilka dokupić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam jeszcze żadnego kolorku z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kolor. Siódemka to jeden z fajniejszych odcieni z tej linii.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam mat na ustach, ale jeszcze bardziej suchy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych pomadek, ale kolor, który pokazujesz jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny odcień, bardzo lubię tego typu różowe pomadki. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten kolor i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam 4 :) też bardzo lubię. Jedynie jedno co mi przeszkadza to ich chemiczny zapach :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger