Nowości października

Kończy się już niestety październik. Czas leci bardzo szybko, przynajmniej mi :)
Dobrze, że pogoda za oknem ładna to można cieszyć się jesienią.
Przygotowałam dla Was małe podsumowanie nowości, które przybyły do mnie w październiku.
Zapraszam!

Moja część zamówienia z Allepaznokcie :)




Wygrana w konkursie u Studio Stylizacji U4


Małe zakupy :)


Kolejny jesienny kolor z Cosmetics Zone :)


Naklejki wodne zakupione u Sylwii :)


Dostałam się też do współpracy z BingoSpa 


Efekt holo z Indigo! :)


I bardzo skromne zamówienie z Avon



Najciekawsze pazurki w październiku









Jak wiecie w grudniu organizujemy spotkanie blogerek z okazji Mikołajek. Głównym jego celem jest zebranie funduszy na wsparcie Stowarzyszenia Chełmskiej Straży Ochrony Zwierząt. W tym celu mamy zamiar zorganizować loterię fantową. Po woli napływają już paczki od firm, które chcą przyłączyć się do loterii i wesprzeć naszą inicjatywę!
Mamy nadzieję, że znajdzie się więcej firm, które zechcą wesprzeć zbiórkę na rzecz zwierzaków :)


A jak Wam minął październik? 

29 komentarzy:

  1. Paznokietki piękne. Zazdroszczę, bo sama nie mam talentu do hybryd i muszę chodzić do profesjonalisty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. pomarańczowo-złote paznokcie są mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki ❤️

    ______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zmartwiłaś mnie swoją opinią o toniku ogórkowym, bo również mam go w swoich zapasach :/ mam nadzieję, że u mnie spisze się lepiej
    mani 'love' bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tonik ogórkowy i szału nie ma ale też nie najgorszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fioletowo kobaltowe podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie jak zawsze rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobienia! Więcej takich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ile za zdobieniami na paznokciach nie przepadam, tak muszę przyznać, że te szarości i panterka wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne nowości :) ładne pazurki :) ile ja bym dałą, żeby umieć robić takie cuda no i przede wszystkim malować tylko paznokieć bez skórek ... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ja uwielbiam zdobienia na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy :)
    Pazurki wyglądają przecudnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa maseczki z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się bardzo cieszę, że już październik bo już za miesiąc się spotkamy <3 nie mogę się doczekać piórek na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę się przyznać, że jeżeli chodzi o paznokcie to nie malowałam ich chyba z miesiąc. Wstyd:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne nowości (poza suchym szamponem Isany ;p - jakoś za nim nie przepadam)
    Pazurki z Love są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pazurki szare z panterką przesliczne <3 na drugim miejscu te z napisem "love" ;) Dużo fajnych kosmetyków, niewiele z nich testowałam :) Obowiązkowo daj znac jak sie ten kokos do dłoni sprawuje :) Mama lubi wszystko wiórkowe więc może jej nabędę przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger