Kilimanjaro Stars- Yankee Candle

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, dlatego dzisiaj będzie o kolejnym wosku marki Yankee Candle.

Kilimanjaro Stars

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Aromat czystego górskiego powietrza splecionego z chłodną nutą mięty i ciepłą paczulą.

Cena: 7 zł
Dostępność: min. Sklep Goodies





Zapach Kilimanjaro Stars to jeden z tych zapachów, które polubiłam od pierwszego powąchania. Jest to bardzo wyraźny wosk o męskich nutach zapachowych. Ja męskie zapachy uwielbiam, więc i z tym musiałam się polubić. Zapach, który roznosi się z pomieszczeniu jest nie wątpliwie orzeźwiający. Atrakcyjne dla nosa jest połączenie mięty i paczuli. To trzeba powąchać!

Macie w swoich zbiorach ten zapach? 

37 komentarzy:

  1. Chętnie poznam go przy najbliższej okazji skoro takie cudo :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam męskie nuty zapachowe, a dodatkowo uwielbiam zapach paczuli. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale oczywiście jeszcze nie paliłam ;) Nie przepadam za męskimi zapachami a ten spodobał mi się od pierwszego powąchania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam go jeszcze :) Rozejrzę się w sobotę za nim i powącham, tym samym sprawdzę czy polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o nim jeszcze ale bardzo mnie zaciekawił!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa czy byśmy się polubili z tym woskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że jego zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich must-have :) Uwielbiam otaczać się takimi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu, ale uwielbiam niebieskie woski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że od wosków boli mnie głowa, bo bardzo kusząco brzmią niektóre zapachy, np. ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde właśnie złozylam zamówienie na goodies ;<< a mogłam poczekać chwilę to bym go też wzięła ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie wypróbuj zimową kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej kuszą mnie woski, a ostatnio będąc w sklepie wąchałam "midsummers night" i po prostu odleciałam! Nieziemski zapach...chyba trzeba będzie się skusić na klika ;)

    kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem czy nie mam zbyt małego mieszkania na tak intensywne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jeszcze nigdy nie miałam okazji wypróbować żadnych świeczek z tej firmy, ale to co piszesz brzmi bardzo zachęcająco! :) chyba się w końcu skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jeszcze nigdy nie miałam okazji wypróbować żadnych świeczek z tej firmy, ale to co piszesz brzmi bardzo zachęcająco! :) chyba się w końcu skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachęcające połączenie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach raczej nie dla mnie, ale ładny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja męskie zapachy lubię wyłącznie na moim mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam woski zapachowe, może kiedyś skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam wielu woskow ale na ten chętnie zwrócę uwagę gdyż opis brzmi zachęcająco:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam YC, ale tego zapachu jeszcze nie spotkałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak męski zapach to wiesz,że muszę powąchąć ;P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger