Jak ujarzmić brwi?

Brwi odgrywają wielką rolę w naszym wyglądzie. Źle wyregulowane, nie odpowiednio podkreślone mogą bardzo oszpecić. Dlatego ważne jest aby odpowiednio je podkreślić.
Z pomocą może przyjść nam jeden z produktów marki Revitalash.

Wielozadaniowy stylizująco-koloryzujący żel do brwi

Wielozadaniowy, przełomowy żel modelujący i usztywniający brwi, który pomaga kształtować, poprawić wygląd i kondycję brwi, dając natychmiastowe, spektakularne rezultaty.

Pomaga ujarzmić niesforne brwi, modelując ich kształt, zapewniając lepszy, pełniejszy i bardziej atrakcyjny wygląd
Podkreśla naturalne piękno Twoich brwi, wypełniając te miejsca, gdzie widoczny jest brak, uszkodzenie lub rozrzedzenie włosków
Odżywia brwi, chroniąc je przed nadmierną łamliwością

Cena: 80 zł/ 7.4 ml
Dostępność: Sklep Revitalash








Żel do brwi znajduje się w typowym dla takich produktów opakowaniu. Z jednej strony wykręcana szczoteczka z żelem, z drugiej dwustronna szczoteczka i grzebyk do stylizacji. Opakowanie poręczne, otwarcia działają bez zarzutu. Grafika opakowania charakterystyczna dla kosmetyków firmy Revitalash.
Ale dość danych technicznych, przejdźmy do efektów. Moje naturalne brwi są dość gęste, ciemne i niesforne. Ciężko je ujarzmić.
Ten produkt co prawda nie nadaje im koloru, nie przyciemnia ich z uwagi, że ma dość słabą pigmentację. Jednak potrafi utrzymać je przez cały dzień na miejscu. Nadje brwiom naturalny wygląd i delikatny blask. Włoski bez problemu trzymają się na miejscu i brwi nie zmieniają kształtu. Idelanie nadaje się do modelowania.
Jednak dla niektórych jego cena może być zaporowa. Żel daje świetne efekty, ale sama nie mogła bym pozwolić sobie na jego zakup.

A Wy? Podkreślacie swoje brwi? :) 

20 komentarzy:

  1. Jak na żel do brwi to cena odstrasza:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do podkreślenia brwi zazwyczaj używam jedynie cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena dosyć wysoka, nie skusiłabym się niestety. Używam żelu za 10zł i idealnie ujarzmia a wcale nie trzeba przepłacać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena faktycznie dosyć spora. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków, bo niestety nie umiem stylizować swoich brwi :P Dlatego z brwiami nic nie robię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena mnie odstrasza, wiele fajnych żeli do brwi można kupić za znacznie niższą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam pomade do brwi z inglota kolor 21 + spiralke z inglota do rozczesywania nadmiaru :) do podkreslenia uzywam pedzelka z hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam paletkę z gosha i świetnie się sprawdza, ten żel kusi mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena faktycznie trochę zaporowa, tym bardziej, że na rynku można znaleźć dobre produkty do brwi w niższej cenie ;) Niemniej kolorek ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na szczęście nie mam problemu ze swoimi brwiami i mam nadzieję, że tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena niestety zbyt wysoka... Ale kolor ma całkiem ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten żel i lubię go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę drogi ;) ale ja to wgl nie mialam pojecia, ze istnieja jakieś kosmetyki typowo do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy produkt, ale cena jak dla mnie zbyt wysoka :D ja do brwi używam jedynie brązowego cienia i brązowej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja podkreślam swoje brwi color tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rozwiązanie :) ja używam linera w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, fajny, ja cieniem i szczoteczką brwi robię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger