Erato Volumizing Mascara Muse Cosmetics

Dzisiaj na blogu o bardzo ekskluzywnej maskarze firmy Muse Cosmetics.

Erato Volumizing Mascara

Unikalność i skuteczność produktu, którą możemy zaobserwować już po 15 dniach regularnego stosowania, gwarantuje kompleks substancji o uzupełniającym się działaniu.
WIDELASH™ główny składnik aktywny, który wzmacnia włókno oraz cebulkę włosa, a także zwiększa syntezę keratynocytów w cebulce Keratyna (podstawowe białko budujące skórę, włosy i paznokcie) - wypełnia ubytki w strukturze rzęsy i zapobiega powstawaniu nowych, przez co rzęsy są widocznie wzmocnione.
PANTHENOL - działa nawilżająco. Łatwo wnika w głąb skóry, gdzie ulega przekształceniu w kwas pantotenowy, czyli właściwą witaminę B5. W przypadku włosów działa ochronnie i kondycjonująco, wbudowując się w ich strukturę, przez co nadaje im objętość i je pogrubia.

Działanie:
  • podkręca 
  • wydłuża 
  • pogrubia (zwiększa objętość bez sklejania) 
  • nadaje intensywną, trwałą czerń 
  • przyspiesza wzrost rzęs (efekt już po 15 dniach) 
  • wzmacnia (rzęsy odzyskują sprężystość, energię i witalność) 
  • wypełnia ubytki włosów, 
  • odbudowuje strukturę rzęs zapobiega wypadaniu rzęs, co powoduje ich zagęszczenie 
  • może być stosowana przez osoby noszące szkła kontaktowe 
  • nie powoduje reakcji alergicznych
Cena: 98 zł
Dostępność: Sklep Muse Cosmetics









Już opakowanie zrobiło na mnie dobre wrażenie. Matowe, niestety łatwo je zabrudzić. Złote napisy dodają elegancji. Mój egzemplarz jest testowy, stąd tylko 3 ml. Normalnie maskara ma 8 ml i posiada 3 szczoteczki.
Szczoteczka jest sylikonowa, średnio się z takimi lubię. Tusz nakłada się bez problemu, nie rozmazuje się przy tym.
A jak z obietnicami producenta? Maskara stworzona jest by nie tylko zadbać o wygląd rzęs poprzez ich podkreślenie tuszem ale ma też wpłynąć pozytywnie na ich stan ogólny. Tusz na pewno świetnie wydłuża rzęsy. Widać to na zdjęciach powyżej. Minimalnie może sklejać rzęsy, ale jeśli poświęcimy na dokładne wy tuszowanie więcej czasu można tego uniknąć. Pogrubienie moim zdaniem jest minimalne. Kolor jest intensywny, prawdziwie czarny- taki jak lubię.
Odkąd używam tego tuszu rzęsy wypadają mniej, są mocniejsze. Na wzrost wpływu nie zauważyłam. Na pewno nie powoduje reakcji alergicznych.
Taki tusz to na pewno alternatywa dla osób, które używają na co dzień odżywek wzmacniających rzęsy. Dla mnie jednak jego cena jest zaporowa, osobiście nie zdecydowała bym się na zakup.

Miałyście okazję testować już produkty firmy Muse Cosmetics? 

22 komentarze:

  1. Jak dla mnie efekt jest trochę za słaby. No i cena też zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest, ale faktycznie za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna jest ma mascara, wiem, co mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pełną wersję i lubię go. Efekt jaki u mnie daje podoba mi się i radzi sobie lepiej niż wiele innych polecanych mascar, które się u mnie nie sprawdziły :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt nawet fajny, ale cena faktycznie wysoka. Też bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaki ładny efekt, szczoteczka też ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją i bardzo lubię, chociaż według mnie ma trochę zbyt suchą konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, konsystencja inna niż przy typowych tuszach

      Usuń
  8. Za taką cenę bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero zaczęłam go używać, zobaczę czy będę zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że produkt godny sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tę maskarę z JoyBoxa. Jeszcze nie użyłam. Jednakże na Twoich rzęsach efekt jest bardzo delikatny, wręcz znikomy... Ciekawa jestem, jak się u mnie sprawdzi, bo nie mam tak pięknych i ciemnych rzęs, jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znikomym by go nie nazwała :) choć efektu wow też nie ma, na zdjęciach jest jedna warstwa tuszu :)

      Usuń
  12. Cena faktycznie poraża, aczkolwiek jak ma się kupić odżywkę i maskarę, to chyba lepiej takie combo jeśli by działało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pełną wersję, ale szału nie ma ;.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam przyjemności nic używać tej firmy. Osobiście lubię delikatny efekt tuszowania, więc mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się efekt podoba. Bardzo lubię takie szczoteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie ładne i eleganckie, ale efekt jaki daje tusz jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger