Elixir Manicure Oil Lady Gold

Kidy wykonujemy manicure, nie koniecznie hybrydowy, warto pamiętać o pielęgnacji skórek. Często są one przesuszone, brzydkie. Dzisiaj przedstawię Wam pewien elixir do skórek od SPN Nails.

Oliwka do skórek SPN Nails Elixir Lady Gold

Nawilża i chroni skórki przed pękaniem i zadzieraniem. Polecana dla ochrony naturalnej płytki oraz nawilżania mas akrylowych / żelowych. Specjalna formuła z witaminami odżywia i penetruje skórę. Kobiecy, seksowny, uwodzicielski, tajemniczy zapach który doda Ci pewności siebie!  Podobają Ci się perfumy Lady Milion...? :-)

Cena: 25 zł/ 18 ml
Dostępność: Esklep SPN Nails








Buteleczka jest bardzo wygodna w użyciu, bez problemu można odkręcić nakrętkę. Po otwarciu wyczuwalny jest delikatny, perfumowany zapach. Producent podsuwa nam, że to zapach podobny do Lady Milion. Niestety nie jestem w stanie tego stwierdzić, gdyż oryginału nie wąchałam. Jednak zapach bardzo przypadł mi do gustu, osobom którym robię paznokcie również. Zapach utrzymuje się prze kilkanaście minut. Stanowi miły akcent na zakończenie zabiegu. Oliwka wmasowana w skórki dobrze je nawilża, odżywia i sprawa, że wyglądają estetycznie. Warto używać takiej oliwki nawet raz dziennie, efekty będą lepsze.
Co prawda cena jest odrobinę wysoka, ale oliwka jest wydajna i nawet stosowana regularnie wystarczy na długo.
Osobiście polecam!

Stosujecie oliwki do skórek, a może inna wspomagacze? 

23 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie odżywki !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak dobrze się sprawdza :) Ja mam oliwkę z GR i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię oliwki do skórek bo fajnie pielęgnują ;-) Teraz testuje serum do paznokci z Evree i właśnie nim pielęgnuje skórki

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. widać na 4 zdjęciu. helianthus annuus seed oil olej z nasion słonecznika, calendula extract ekstrakt z nagietka, tocopherol witamina E, butyrospermum parkii butter masło shea, parfum kompozycja zapachowa

      Usuń
  5. Ja obecnie stosuje olej kokosowy i sprawdza się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydała by mi sie taka odrzywka:) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta oliwka . Lubię perfumy Lady Million, ciekawa jestem czy oliwka rzeczywiście tak pachnie jak one :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa, ciekawi mnie zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli pachnie jak zapewnia producent to pewnie bym polubiła :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej nie znam, ale zdecydowanie polecam oliwki Indigo! Są cudowne i pachną niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam, właśnie wykończyłam jedną dlatego wzięłam się za coś nowego :)

      Usuń
  11. Ja nie stosuję takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz cudnie pomalowane paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w domu są oliwki ale jakiś rzadko je używam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oliwka oliwka, ale jakie masz ladne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubimy takie oliwki ;) Jednak póki co jestem wierna oliwce z Sally Hansen ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger