Żel do mycia twarzy Biolaven- Słoik i Tubka

Kochani, dzisiaj poczytacie o kosmetyku, który pochodzi z asortymentu sklepu Słoik i Tubka.

Żel myjący do twarzy Biolaven

Nawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Łagodne detergenty i fizjologiczne pH gwarantują zachowanie naturalnej bariery lipidowej, a dodatek oleju z pestek winogron zapobiega wysuszeniu. Olejek eteryczny z lawendy, symbol Prowansji, znany jest ze swoich antyseptycznych i odświeżających właściwości. Systematyczne stosowanie pozwala cieszyć się czystą i promienną skórą. Polski kosmetyk naturalny, hypoalergiczny, nie testowany na zwierzętach. 0% SLS/SLES, alkoholu, szkodliwych konserwantów, barwników.

SKŁADNIKI/INCI: Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum.

TERMIN WAŻNOŚCI: 12 miesięcy od daty produkcji, 6 miesięcy od momentu otwarcia.

Cena: 15 zł/ 150 ml
Dostępność: Sklep Słoik i Tubka








Żel jest dostępny w małej i poręcznej buteleczce z pompką, Jestem ogromną fanką tego typu dozowników, są bardzo wygodne. Sama pojemność, 150 ml, jest idealna nawet do wyjazdowej kosmetyczki, kosmetyk nie zajmie nam wiele miejsca. Sam żel po wydobyciu z buteleczki ma bardzo rzadką konsystencję, żelem bym go nie nazwała. Trzeba uważać by nie spłyną z ręki. Praktycznie nie pieni się w kontakcie z wodą, Co do zapachu, czuć w nim winogron, ale raczej sztuczny.
Żel bardzo delikatnie oczyszcza skórę, Raczej nie polecała bym go do skóry tłustej czy mieszanej, bo efekty nie są zadowalające. Co prawda kosmetyk jest wydajny, wystarcza na długo. Kosmetyk nie wysusza skóry, ale do nawilżenia też daleko. Wszelkie niedoskonałości ( a tych u mnie teraz sporo) delikatnie wyciszone i ukojone. Żel sam w sobie nie jest zły, ale za taką cenę liczyłam na coś więcej. Po zdenkowaniu mam zamiar skusić się na żel Sylveco do mycia twarzy.

Zachęcam Was do odwiedzenia profilu sklepu Słoik i Tubka na Facebooku :)

Robiliście już zakupy w tym sklepie? A może testowaliście kosmetyki firmy Biolaven? Jak wrażenia?

21 komentarzy:

  1. Do tej pory nie skusiłam się ani na ten żel, ani żele z Sylveco bo boję się, że wysuszą mi twarz. Ten najbardziej mnie kusi bo najładniej pachnie :) ale właśnie strasznie on rzadki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja cera nie pozwala mi na stosowanie żeli, ale inne produkty Biolaven bym z chęcią wypróbowała ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jest dosyć przeciętny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z Biolaven'u. Jednak w przyszłości zamierzam wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tłustą skórę twarzy więc chyba nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się czy dałby radę przy mojej mieszanej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam te kosmetyki z SHinyBoxów, ale oddałam je w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jednak nie dla mnie, a szkoda - chciałam go wypróbować. Mam cerę mieszaną w stronę tłustej i potrzebuję czegoś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serii Biolaven nie miałam jeszcze okazji używać, ale na pewno za jakiś czas się na coś skuszę. Przyznam szczerzę, ze po żelu spodziewałam się jednak odrobinę lepszego działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. już gdzieś widziałam recenzję tego żelu:) super produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. biolaven kompletnie mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go :) jest ok, ale nic nie urywa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review^^

    New post ☆
    If you follow my blog, I follow your blog too, write about it~

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że nie okazał się hitem, jeśli zamierzasz wypróbować wersję rumiankową Sylveco to przygotuj się na specyficzny zapach kwasu salicylowego.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam żel z tej serii do ciała i bardzo go polubiłam :>

    OdpowiedzUsuń
  16. ja testowałam próbki kremu na dzień i na noc i... były takie sobie :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger