Zapachowy umilacz- Geranium Citronella Świeca PartyLite

Wszelkie umilacze zapachowe są co raz bardziej powszechne. Sama bardzo często sięgam po woski zapachowe czy świece. Jedną ze swoich świec pokażę Wam dzisiaj. Pochodzi ona z oferty firmy PartyLite.

Duża, trzywarstwowa świeca marki PartyLite nie tylko umila czas swoim zapachem ale i cieszy oko. Jest na prawdę piękną ozdobą każdego wnętrza. Kolor, biało-fioletowy, świetnie wpisał się w klimat naszego pokoju. Świeca jest ciężka. Ważną jej zaletą jest to, że posiada dwa knoty, ułatwia to palenie i nie powoduje tworzenia się tunelu. Świeca nawet nie odpalona kusi zapachem.
Co do zapachu, jest to typowo cytrusowy aromat. Połączenie aromatycznych traw azjatyckich z lekko słodkawym i zarazem gorzkim aromatem kwiatu cytryny. Ten zapach świetnie wpisuje się w mój gust. Szkoda tylko, że świeca nie pachnie zbyt intensywnie po odpaleniu, jest to taki delikatny zapach. Liczyłam na coś więcej, produkt ma dość wysoką cenę. Za taką świecę musimy zapłacić ok. 110 zł. Jest to nie mały wydatek. Wizualnie świeca rekompensuje taki wydatek, zapachowo już nie do końca. Ale miłośnikom delikatnych zapachów na pewni przypadnie do gustu.
Ogólnie z firm i jej produktami miałam już styczność, bardzo polubiłam ich woski.
Obecnie jest już dostępny świąteczny katalog, jest mnóstwo typowo Bożonarodzeniowych ozdób, polecam zajrzeć :)







A Wy korzystacie z takich umilaczy? 

18 komentarzy:

  1. ładnie wygląda, lubię świece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych jeszcze nie znam

    _______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj swiecie uwielbiam jesienia i przy herbacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że świeca pachnie delikatnie. Wiadomo że osoby przyzwyczajone do wosków zapachowych mogą jej nie docenić :>
    Mimo to wygląda świetnie, widziałam ją na żywo i robi jeszcze lepsze wrażenie a dodatkowo jest ogromna - przynajmniej moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja jestem do wosków przyzwyczajona :p ale mimo to jest piękna, cudnie zdobi nasz pokój :)

      Usuń
  5. Lubię delikatne zapachy. Niestety nie za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  6. Party Lite najbardziej lubię woski, są wydajne i zapachy mają konkretniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pięknie. Ja jestem uzależniona od takich umilaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym takie świeczki non stop wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, stówa za świecę? Najwięcej zapłaciłam chyba 30 zł za świeczkę i już wydawało mi się, że to za dużo :P
    W moim pokoju królują zapachy cynamonowe i waniliowe jeśli chodzi o świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna jest, ale chyba bym się nie zdecydowała na zakup, tym bardziej, że zapach też jest delikatny..

    OdpowiedzUsuń
  11. w sam raz na jesien i wygląda ślicznie, nie znam tych świec, ale każde zapaszki mnie bardzo interesuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 110 zł za świecę?! Chyba ktoś oszalał, w życiu bym tyle nie dała :P edług mnie, wygląda jak zwykła świeczka, nic specjalnego , dodatkowo aromat cytrusowy nie należy do moich ulubionych, więc nie byłabym zadowolona z tej świecy :) Bo same świece zapachoe ogólnie lubię... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger