Przedłużanie paznokci Hardem od Semilac- Stylizacja z Lovely Mickey

W temacie hybrydowych pazurków siedzę już jakiś czas. Ale cały czas dowiaduję się czegoś nowego. Ostatnio zrobiło się dość głośno na temat produktu Hard od Semilac. Służy on do przedłużania paznokci nawet do 4 mm. Zakupiłam, przetestowałam, a efektami podzielę się z Wami :)




Lakier hybrydowy Semi Hardi (HARD) - budujący

Żel hybrydowy budujący o właściwościach żelu miękkiego. Idealny na słabą i zniszczoną płytkę. Można nim przedłużyć oraz nadbudować płytkę paznokcia.

Cena: 29 zł/ 7 ml
Dostępność: Sklep Diamond Cosmetics

Poniżej zobaczycie jak powstawały moje pazurki w efekcie pracy z Hardem. Opisywać tego wszystkiego nie będę. Odsyłam Was do filmiku Martyny Molendy, tak wszystko jest dokładnie wytłumaczone :)









Jeśli chodzi o samo przedłużenie trzeba poświecić trochę czasu. Robiłam to sama sobie dwa razy i wymaga to trochę wprawy i cierpliwości. Ogólnie z produktem Hard pracuje mi się dobrze. Należy pamiętać by dokładnie i starannie przykleić formę i uważać na żel, nie nakładać za dużo, bo może nam się po rozlewać. Do przedłużenia używam trzech warstw. Uważam, że efekt jest na prawdę dobry. Co do trwałości to nie mam zastrzeżeń. Obecnie przedłużenie noszę już półtora tygodnia. Nic mi się z nim nie dzieje. Jedynie lubi zapiec w lampie podczas utwardzania, jednak jest to do zniesienia. Produkt Hard można z łatwością zdjąć z paznokci, odmacza się on w acetonie, można też spiłować. Jednak cena jest odrobinę za wysoka, do tego pędzelek, który jest mało poręczny i nie ułatwia nakładania, do tego lubi się "rozkrzaczać" :p

I na koniec moja propozycja pazurków. Króluje róż, partnerka i efekt syrenki :)
Lakiery: Lovely Mickey, Strong White
Zdobienie: Paint Gel Indigo, Efekt Syrenki Indigo







Stosujecie produkt Hard do przedłużania? Jak oceniacie moje pazurki? :) 

49 komentarzy:

  1. Muszę go mieć, mam problem z nierównymi pazurkami.
    A całość prezentuje się cudownie. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt końcowy bardzo ładny;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne i przesłodkie pazurki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny róż :) Może się nad nim zastanowię podczas zakupów :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki masz cudowne, wcale nie widac, ze przedluzane, rewelacja :):)
    Przepraszam za zaleglosci, ale korzystam tylko z telefonu, bo jestem przykuta do lozka niestety :P a ciezko pisac z telefonu. W kazdym razie staram sie byc mniej wiecej na biezaco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o biedna, byle do rozwiązania! :) trzymajcie się! <3

      Usuń
  7. Twoje pazurki zawsze idealne! Wiesz ze biel z syrenką uwielbiam ale nawet w takim wydaniu z panterka mi przypadł do gustu ;-) mnie korci na szarą panterke ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. panterka w szarym wydaniu moim zdaniem wyglądała by świetnie! :)

      Usuń
  8. wow, super wyszło Ci przedłużenie :)
    i stylizacja też ekstra :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne!!! Ładnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta panterka. Moje paznokcie są dosyć długie (takie jak Twoje przed przedłużeniem). W dłuższych jest mi już niewygodnie np pisać na klawiaturze. Ale zastanawiam się jakby się sprawdził jako baza na paznokciach , które są słabe i kruche. On utwardza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej, świetnie sprawdza się do utwardzenia, wtedy wystarczy jedna warstwa. Ale Hardu nie można stosować zamiast bazy, zawsze pod niego należy nałożyć bazę, ew primer :)

      Usuń
  11. ale genialna sprawa :D
    a wzorki masz śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeej boskie zrobiłaś pazurki, nigdy bym sama nie zrobiła takich <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też korzystam z Harda :) ślicznie je przedłużyłaś i pomalowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, efekt końcowy bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super to wygląda :) Pięknie Ci wyszło, a malowanie pierwsza klasa :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne paznokcie, podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudowne paznokcie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie przedłużanie byłoby świetną alternatywą dla moich naturalnych paznokci, które co raz to złamię w pracy..

    OdpowiedzUsuń
  20. super! ja jednak tylko raz zdecydowalam się na tego typu paznokcie i wróciłam do swoich naturalnych :)
    PorcelainDesire 

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przedłużam paznokci, ale zdobienie jest boskie! Sama muszę takie wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pazurki świetnie wyglądają :). Przyda mi się za jakiś czas, mam w planach poznanie się z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie stosuję tego lakieru, bo mi szybko rosną paznokcie i nie mam takiej potrzeby, natomiast już słyszę o nim od jakiegoś czasu na blogach. Piękne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna panterka ;) na razie nie przedłużam , bo taka długość jaką mam jest dla mnie ok ; ale gdyby się połamały to pewnie próbowałabym dosztukować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądają Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na żywo jeszcze ładniejsze :) ja Harda używam tylko do max 3-4 pazurków. Przy większej ilości jest to mało ekonomiczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, jest bardzo mało wydajny :/ użyłam go raptem 5 razy na wszystkie paznokcie (nie tylko swoje :p) i już się kończy, wolę kupić żele, te które polecałaś :)

      Usuń
  27. Przepiękne paznokcie i cudowny blog :) Trafia do obserwowanych :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam harda i sprawdza się świetnie. Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale magia :D bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pazurki wyszły Ci cudnie! Naprawdę jestem pod wrażeniem. ;)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne paznokcie! mnie też napadł szał na hard semilaca. Przedłużam nim i/lub utwardzam, w zależności od potrzeb i spisuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Do hybrydów trzeba mieć nieziemska cierpliwość, ale nie można ukryć, że efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Efekt powalający! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi się podoba ten różowy ! :))
    a w harda się zaopatrzę... już niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie zamówiłam hard :) ale czemu tylko 4 mm można przedłużyć ? :) Na innych blogach widziałam, że spokojnie nawet o centymetr ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. producent zaleca przedłużenie max do 4 mm, nie jest to twardy żel, może nie wytrzymać przy większej długości...

      Usuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger