Pokaz Semilac- Lublin, 14.09.2015

Jakiś czas temu dostałam zaproszenie do wydarzenia. Bardzo się ucieszyłam, że firma Diamond Cosmetics pomyślała o Lublinie i organizuje w nim swój pokaz. W sumie nie wiele myśląc napisałam do Marty czy ma chęć się wybrać. Okazało się, że pojawi się na spotkaniu jeszcze kilka znajomych blogerek. Towarzystwo było idealne. Dokładnie przed 10.00 w poniedziałek dotarłyśmy z Martą na miejsce pokazu. Frekwencja dopisała, wszystkich było chyba ponad 200 osób. Sami organizatorzy było pozytywnie zaskoczeni, że tak wiele osób przybyło na pokaz. Niestety, miejsca na przodzie były już pozajmowane, więc musiałyśmy siąść prawie na samym tyle. Widoczność z naszych miejsc była kiepska. Nagłośnienie też było słabo ustawione. To dość duży minus.
Po oficjalnym powitaniu i prezentacji marki pani Agnieszka rozpoczęła właściwy pokaz.

Harmonogram pokazu:
1.Przedłużenie hardem
2.Omówienie technik pracy z pędzlem
3.Efekt akwareli wykonany hybrydą
4.Shadow gel- malowanie kwiatów żelem
5.Jesienne inspiracje
6.Lekkie salonowe zdobienia
7.Zaczarowany ołówek szkic

Przedłużanie hardem było nawet ciekawe i wyniosłam kilka cennych wskazówek. Pani Agnieszka przekazała też najważniejsze informacje dotyczące pracy z pędzlem. Później chyba troszkę pozmieniała się kolejność. Świetnie wytłumaczone i pokazane było też malowanie ołówkiem po hybrydzie. A jedynym zdobieniem, które wpadło mi w oko było motyl. Ogólnie rzutniki nie łapały ostrości i nie za wiele widzieliśmy, ale coś tam udało się podpatrzeć i usłyszeć.
Wejściówka na pokaz kosztowała jedyne 30 zł. W ramach tego każdy z uczestników otrzymywał certyfikat, ołówek z kryształkiem oraz Semilike- limitowany odcień, którego nie ma w sprzedaży.
Jak najbardziej opłacało się! Sama dokupiłam jedynie Top. do stoiska z produktami ciągle była spora kolejka :)

Zapraszam Was na fotorelację z tego wydarzenia. Zdjęcia są autorstwa Marty i Moniki :)





















Jak widzicie świetnie się bawiłyśmy. W sumie towarzystwo znajomych blogerek uratowało ten pokaz. Bez nich strasznie bym się nudziła :p
Na pewno chętnie wybiorę się jeszcze na tego typu wydarzenie.

Ktoś z Was miał już okazję uczestniczyć w pokazie firmy Diamond Cosmetics? 

Najbliższe pokazy Diamond Cosmetics :)


25 komentarzy:

  1. super zabawa musiała być :) uwielbiam takie pokazy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna relacja i cudne wzorki na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale cudowne są niektóre zdobienia :) Prawdziwa sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że Lublin jest tak daleko ode mnie, bo chętnie sama by się tam wybrała!
    Zazdroszczę!

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam aż będzie taki pokaz bliżej mnie, np. w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lublin to moje miejsce, a nic o spotkaniu nie wiedziałam, szkoda;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba szukać informacji :) zbieramy też zgłoszenia na spotkanie w Chełmie, zapraszamy :)

      Usuń
  7. Byłam sama, chociaż świetne było! Cały pokaz fantastycznie się oglądało, dużo cennej wiedzy. Zakupiłam sobie hard semilac i niedługo będę próbowała :) widziałam chyba Waszą grupkę nawet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz! :) całkiem możliwe, że rzucałyśmy się w oczy :p

      Usuń
  8. Niektóre zdobienia wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Raaju ale cudne paznokcie, te wzorki. Wow! jestem pod ogromnym wrażeniem! Pełen profesjonalizm

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że pokaz się udał i dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdobienia są rewelacyjne :O zazdroszczę normalnie, sama z chęcią bym się wybrała na taki pokaz :D może wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet znalazłam się na jednym ze zdjęć ☺

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ja liczę na Katowice ;) bo z ogromną chęcią chciałabym wziąć udział w czymś takim! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger