Nowości września

Jak co miesiąc na blogu małe podsumowanie! Pokażę większość nowości oraz najciekawsze stylizacje hybrydowe moich klientek :)

Na początek zamówienie z Goodies. Skusiłam się w końcu na świecę, to moja pierwsza i woski z nowej limitki Sweet Treats. O jednym z nich już pisałam tutaj.




Zamówienie z Avon, skusiłam się na nowe perfumy :) Są idealne <3


Sok marchewkowy gości u mnie teraz często :)


Paczuszka od Herba Studio


O pokazie firmy Diamond Cosmetics pisałam już tutaj.


Top to zakup z pokazu, a lakier Deep Ocean pochodzi z wymiany :)


Zamówienie paznokciowe z Allegro


Dwie nowe koszulki z rynku :)



I piękny storczyk od narzeczonego :)


Na koniec świeżutkie zamówienie od Diamond Cosmetics


Pazurki klientek we wrześniu :)






A jak u Was z nowościami we wrześniu? :)

29 komentarzy:

  1. Miłego testowania, bardzo lubię zapachy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo balsam Tisane uwielbiam na usta! :) a jakie śliczne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości kochana <3 Ale masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie czarno - malinowe śliczne! Chcę *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz piękne pazurki! :) A koszulkę z pandami mam taką samą! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba Femme Icon

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka słodka bluzka w pandy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta świecka YC musi pachnieć obłędnie :) Wszystko co ma w sobie wanilię uwielbiam :D Piękny storczyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat świecą nie jestem zachwycona, po odpaleniu prawe nie czuć zapachu :/

      Usuń
  9. Muszę w końcu zrobić zakupy w YC :D kuszą mnie niesamowicie kominek i woski do niego :)
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Storczyki to cudne i pełne uroku kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Storczyk ma bardzo ładny kolor - oczywiście odpukać ;) Mi osobiście podobają się pierwsze paznokcie :)
    Ja w tym miesiącu troszeczkę poszalałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne ale te ostatnie pazurki to prawdziwe mistrzostwo :) Bluzka w pandziki wymiata, przebiłaś moje buldozki na koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości i przepiękne pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości, poszalałaś trochę, pazurki są super, te ostatnie oczarowały mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne nowości :) Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Yankee :D Ile różnych manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Yanklee skuszę się po dziesiątym. :D Już mam rozpisane plany zakupowe. :)
    Miłego testowania, a pazurki prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z chęcią bym wzięła udział w takim pokazie <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O moje ulubione pandy :). Różowo-złoty i czarny manicure wyglądają przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger