Mój makijażowy must have!

Dzisiaj pokażę Wam kosmetyki, które są ze mną praktycznie co dziennie. Wykorzystuję je do makijażu dziennego. Wiele z nich gościło już na blogu ale są też debiutanci!




Na pewno co dziennie na mojej twarzy gości podkład. Bez niego czuję się źle, musi maskować wszelkie niedoskonałości skórne. Obecnie najczęściej sięgam po podkład All Matt od Catrice. Czasami mieszam go z innymi podkładami. Kolor w lecie był idealny, zimą może być odrobinę za ciemny. Podkład nie tworzy efektu maski, nadaje skórze delikatny, satynowy połysk. Dobrze kryje a i cena jest przystępna (ok 27 zł). Dostaniecie go w każdej szafie z kosmetykami marki Catrice. Co więcej szklana buteleczka posiada dozownik z pompką, bardzo wygodny w użytkowaniu.
Makijaż często dodatkowo utrwalam znanym już wielu osobom Fixingiem od My Secret. Świetnie matuje, nie bieli, utrzymuje matowy efekt dość długo. Nie kosztuje wiele, ok 12 zł, ja kupiłam go na promocji.
Czasami sięgam też po róż rozświetlający z Catrice. O nim więcej możecie poczytać w tym poście.


Jeśli chodzi o oczy, to zawsze mam tusz na rzęsach. Lubię tusze z Eveline, są tanie i bardzo dobre. Dostaniemy je w wielu drogeriach. Nie długo pokażę Wam bliżej jak wygląda na rzęsach mój najnowszy tusz Wonder Show. Bardzo często też na moim oku gości czarna kreska, czy to namalowana eyelinerem czy cieniem. Tą i tą wersję bardzo lubię. Obecnie używam eyelinera też z Eveline. Cieniami maluję się rzadko, jeśli chodzi o jakiś wymyślny makijaż. Najczęściej używam dwóch-trzech kolorów z paletki Make Up Revolution. Są tanie, ale na prawdę świetne. Posiadam trzy wersje i z każdej jestem zadowolona. Obecnie najczęściej używam wersji matowej, Essentiale Matts 2. Szczegółowo opisywałam ją w tym poście. Jak cienie to też i dobra baza się przyda. Ja już dość długo używam bazy Aqua Seal Liquid też z Make Up Revolution. Jest wodnista, dobrze podbija kolor cieni, nawet matowych. Zapobiega rolowaniu i jest dość łatwa w aplikacji.


Usta, tutaj to najczęściej króluje pomadka nawilżająca. Obecnie używam malinowej Balea. Udało mi się ją wygrać w rozdaniu. Ładnie pachnie, dobrze nawilża ale trzeba pamiętać by regularnie ją stosować. Jeśli chodzi o kolory, to najczęściej noszę typowe nudziaki lub róże. O pomadce Loreal Paris mogliście poczytać w tym poście a o matowej pomadce Essence mogliście poczytać w tym poście.

A jak przedstawia się Wasz codzienny makijaż? :)

Przypominam, że tylko do 30 września można zgłaszać chęć uczestnictwa w Blogerskich Mikołajkach! :)



30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta pomadka Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wyżej wymienionej kolorówki mam tylko paletkę Makeup Revolution i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. tego tuszu z Eveline akurat zbytnio nie lubię, ale niektóre mają bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna paletka :)
    klikniesz w link do bluzy u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moj makijażowy niezbednik wygląda bardzo podobnie choć na innych produktach i bez eyelinera. :) Też używam paletki Revolution ale akurat Iconic3, a kosmetyki Catrice w ogole sie u mnie nie sprawdzaja :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też najczęściej używam pomadki nawilżającej, źle się czuję w kryjących szminkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo, tylko na większe wyjścia pomadka :p

      Usuń
  7. Ten eyeliner z Eveline sporo osób sobie chwali, muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prócz podkładu Catrice nic z Twojego must have nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój makijaż to krem BB, puder bambusowy, bronzer, róż, rozświetlacz i tusz do rzęs. Jak nie zapomnę to cielista kredka na linie wodną i żel do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te pomadki z essence mnie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mat puder mam <3

    _____________________
    #grey-cardigan
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez różu... Nie wiem jak wcześniej mogłam go pomijać! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat żadnego z tych konkretnych produktów nie miałam :) zastanawiam się jednak nad zakupem tego podkładu z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio stawiam tylko na krem lub sypki puder. Moja cera jest w dosyć dobrej kondycji więc daje jej jak najwięcej odpocząć. Nawet z tuszu do rzęs zrezygnowałam :) Ale to tylko stan przejściowy bo mam jeszcze wakacje ;) Mój codzienny makijaż to podkład, puder, baza pod tusz, tusz, odrobina różu, pomadka. Ostatnio także odrobinę bardziej podkreślam brwi ;) No a jesienią i zimą często nakładam cień na powieki

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak widzę minimalistycznie podchodzisz do makijażu. Ja mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię pomadki z Essence i Golden Rose :) A ta paletka średnio przypadła mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Puder MySecret jest moim ulubieńcem! Ciekawa jestem jaki efekt daje tusz- też lubię te z firmy Eveline- ogólnie używam tuszy z niższej półki bo są tanie i bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  18. równiez lubie złoto i beze na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka MUR ma piękne kolory. Chciałam ją kupić, ale mam mały zapas cieni, które tak trudno się zużywa...

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie też w większości gości taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny must hace, tez mam ta pomadke z essence :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger