Lakiery hybrydowe Semilac- kolejna stylizacja

Dzisiaj na blogu możecie zobaczyć moją kolejną propozycję pazurków. Oczywiście pierwsze skrzypce grają tu produkty marki Diamond Cosmetics. Stylizacja trochę z poślizgiem, bo obecnie mam już inne paznokcie. Ale postanowiłam, że Wam ja jednak pokażę :)







Użyte kolory:
Baza, Hard i Top Semilac
Lakiery: Strong White, Bright Emerald, czerń i złoto- no name :)
Napis: Lakier Strong White Semilac i Paint Gel Indigo

A teraz paznokcie, które obecne noszę :) Postawiłam na Galaxy Nails, które wprost uwielbiam :)
Paznokcie mam przedłużone żelem Silcare.





 Przypadły Wam do gustu moje hybrydowe stylizacje? Jaki kolor paznokci polecacie na jesień? 

32 komentarze:

  1. Pomysł z "love" świetny, a wykonanie bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I te z 'love' i galaxy są prześwietne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje cudowne.Mi podobaja się bardziej pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze do czynienia z lakierami hybrydowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękny kształt paznokci, obie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne paznokcie :) Pierwsze są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jestem pod wrażeniem bo pazurki śliczne w obu odsłonach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pierwsze są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No,no! Jakie piękne zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne ;)! i takie długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne. Bardzo podoba mi się zielony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paznokcie w stylu galaxy to nie moja bajka, ale te pierwsze są zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  13. Propozycje w moim odczuciu udane:) jesień jest pełna kolorów więc można wybierać, przebierać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra mani! :D I mam też taki zegarek, tylko w kolorze niebieskim :D

    OdpowiedzUsuń
  16. biel i czerń mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdobienia. Galaxy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne połączenie kolorystyczne w tych pierwszych, a drugie będą idealne na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te aktualne bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Galaxy wykonywałam kiedys zwykłymi lakierami :) Pierwsze pazurki cudowne :) wprawdzie zielen zastąpiłabym czerwienią ale i ja to ja i dobrze,wiesz,że jestem a -kolorowa :) Cudne masz te pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie Ci to wychodzi ;) ja muszę zacząć robić komuś, bo to fajnie rozwija ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze mi się podobają bardziej :) Ale galaxy też bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger