Initiale Maska Peel-Off Oczyszczenie i regeneracja

Witajcie!
Dzisiaj napiszę Wam kilka słów o masce, która jest nowością na rynku. Firma Initiale posiada w swej ofercie 8 rodzi masek peel off.

Maska OCZYSZCZANIE I REGENERACJA - DRZEWO HERBACIANE, KWAS SALICYLOWY I ANTYOKSYDANTY

Maska peel-off drzewo herbaciane przeznaczona jest do skóry tłustej i skłonnej do niedoskonałości. Zawarty w niej olejek z drzewa herbacianego posiada właściwości oczyszczające skórę oraz bakteriobójcze. Ekstrakt z wierzby, zawarty w tej masce bogaty jest w cenny kwas salicylowy, regulujący wydzielanie sebum.

Cena: ok 9 zł
Dostępność: Initiale






Maskę dostajemy w postaci proszku. Wystarczy wymieszać ją z wodą aby powstała jednolita konsystencja i nałożyć na oczyszczoną wcześniej skórę twarzy i szyi. Czyli nic trudnego! Samo nałożenie nie sprawa problemu, maska nie spływa z twarzy. Maska zastyga na twarzy i tworzy coś w rodzaju gumy, bez problemu można ją ściągnąć. Bardzo spodobała mi się ta opcja! Nie lubię zmywać maseczek, trwa to długo, a zlew jest cały upaćkany. Tutaj jednym ruchem pozbywamy się maseczki z twarzy. Minusem może być tu zapach. Skład jest bardzo naturalny, dlatego też maseczka nie pachnie, a ma swój specyficzny zapach. Jednak efekty po zastosowaniu są bardzo zadowalające! Skóra jest miękka w dotyku i matowa, wszelkie niedoskonałości ukojone. Gdyby tak stosować ją regularnie z pewnością poprawi stan skóry. Chętnie sięgnę po inne tego typu maseczki peel off.

Kto już miał okazję testować maseczki peel off? :)

21 komentarzy:

  1. Jestem ogromną fanką maseczek peel off, ale niestety tej wersji nie miałam jeszcze okazji używać. Moje ulubione firmy to Organique i Norel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji :) ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie próbowałam tego typu masek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam z Balea i była bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te maseczki :) pewnie fajnie się je ściąga. Dlatego chciałabym spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taką aplikację, takie maseczki, to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym wypróbować ją;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam maseczki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie używałam takich masek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maski peel-off <33


    Nic nie stoi na drodze, abyś go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maski peel-off <33


    Nic nie stoi na drodze, abyś go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna maseczka!

    x Sandra

    www.morestylethanfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię maseczek peel off, ale z ciekawością przetestuję swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dojdzie się do wprawy z konsystencją to żadne maseczki nie stanowią problemów :) Peel off bardzo lubię, szczególnie algowe.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger