Chełmskie Mikołajki- Blogerki dla zwierzaków! Zapisy!

Witajcie!
Dziś nietypowy post, bo zapowiadający pewne wydarzenie. Co prawda Mikołajki są dopiero w grudniu, ale my blogerki chcemy szczególnie w tym roku obchodzić ten dzień. Planujemy zorganizować w Chełmie spotkanie dla blogerek, którego główną ideą będzie zebranie pieniążków dla niechcianych i bezdomnych zwierzaków. Wszelkie szczegóły będą dopiero dopracowywane. Wszystkich, którzy chcieli by wziąć udział w tym spotkaniu proszę o wysłanie zgłoszenia na mojego maila: klaudia.sobolewska277@wp.pl a w treści zamieście:
Imię i Nazwisko
Link do bloga/ strony na Facebooku

Wszystkie zgłoszenia zostaną rozpatrzone a lista uczestników ogłoszona na blogu. Zgłaszać chęć uczestnictwa można do 30 września!
Na Facebooku zostało utworzone też wydarzenie, zachęcamy do dołączania!
Jeśli jesteś z innego miasta czy województwa to też możesz do nas dołączyć!



28 komentarzy:

  1. Świetnie! Oczywiście się zgłaszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inicjatywa, niestety mam prawie 300 km, więc nie wiem czy dałabym radę, więc narazie się nie zgłaszam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała inicjatywa! Szkoda, że mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że mam tak daleko, bardzo chętnie wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna organizacja ;) ..sama wybrałabym się na takie mikołajki bliżej Wrocławia czy Rybnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. NIestety, z Olsztyna troszkę mi za daleko, ale wysyłam serduszko wszystkim uczestniczkom <3 i zwierzakom! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sprawa. Szkoda, że Chełm dla mnie tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  8. O super, ale szkoda, że Chełm jest trochę daleko od Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że mam tak daleko, ale bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę poczekać na plan zjazdów i jak będę miała weekend wolny to się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super;) niedaleko mnie, pomyślę nad tym :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Za daleko, ale życzę udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, zwierzaki na pewno się ucieszą :) chętnie wzięła bym udział w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczytny cel ;) Bardzo podoba mi się pomysł i trzymam kciuki, aby było Was dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Studiuję zaocznie i niestety na weekend mikołajkowy mam zjazd, a szkoda bo do Chełma mam bardzo blisko!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger