Wibo Hello Summer 06

Na razie letnie klimaty na dworze odeszły w nie pamięć, burze, deszcze... Ale może będzie już coraz cieplej. Więc na ocieplenie pokażę Wam kolejny letni kolor w moich lakierowych zbiorach- tym razem od Wibo :)

Wibo Hello Summer 06

Kolekcja 10 lakierów do paznokci w letniej kolorystyce. Nowa formuła pozwala na uzyskanie efektu błyszczących i perfekcyjnych paznokci już po jednej aplikacji. Lakiery charakteryzują się również doskonałą trwałością a perfekcyjnie wyprofilowany pędzelek gwarantuje idealne krycie. Bogata kolorystyka z pewnością doskonale dopasuje się do każdej modnej stylizacji.

Cena: 6 zł / 8,5ml
Dostępność: Szafy Wibo








Ciekawe wyglądają te buteleczki o prostokątnym kształcie, ale mi osobiście niewygodnie maluje się paznokcie trzymając taką nakrętkę. Co do samego lakieru, wybrałam taki cytrynowy, w moich zbiorach miałam tylko jeden tego typu kolor. Lakier ma odpowiednią konsystencję. Kolor jest jasny więc kryje dobrze przy dwóch warstwach, mogą powstawać smugi. Wykończenie jest lekko perłowe, widać taki bardzo drobniutki shimmer. Na lato świetnie! Z czasem wysychania jednak nie jest już tak kolorowo, trzeba odczekać trochę. Trwałość standardowa, u mnie oczywiście po 2 dniach widać starte końcówki. Ogólnie polecam Wam tą serię, za 6 zł warto skusić się choć na jeden letni kolor :)

Macie już jakiś lakier z tej serii? 
Polećcie mi dobry wysuszacz do lakieru w rozsądnej cenie :) Tylko nie z Avon, bo u mnie nie działa :/ 

38 komentarzy:

  1. śliczny, liimonkowy <3 uwielbiam ten odcień, mimo, że... lubię stonowane kolory na moich pazurach:D Szkoda że wysuszacz z avon nie działa, dla mnie był super! Byłam zadowolona też z Sally Hansen ale po jakimś czasie mi zgęstniał i ciągnął na paznokciu :( duża butelka za ok 20 zł - można znaleźć w promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Avon to u mnie w ogóle się nie sprawdza, nie wiem czemu :/ Mam chęć wypróbować ten z SH ale poczekam na jakąś promocję :p

      Usuń
    2. też kupiłam w promocji :) jest dobry ale na końcu robi się żelowy, została mi 1/3 buteleczki i do wyrzucenia się nadaje ;(

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek :D

    Zapraszam na rozdanie http://materialisticbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier to BUBEL nie z tej ziemi... Mam ten sam odcień i po pomalowaniu jednego paznokcia od razu go zmyłam, bo robi nieziemskie zacieki. U Ciebie widać je trochę na drugim zdjęciu. Choćby nie wiem ile warstw nakładać, to i tak wygląda to nieestetycznie... Mam też różowy odcień i mam nadzieję, że okaże się być lepszy od tego BUBLA :P U mnie idzie do śmieci od razu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smuży, pisałam o tym, ale u mnie jakoś wielkiej tragedii nie ma :) to jasny kolor i dlatego :) ciekawy czy Twój różowy też taki będzie, oby nie :p

      Usuń
  4. Nigdy nie wybieram żółtych kolorów :) ale z tej serii mam kilka lakierów :) może spróbuj wysuszacza z GR ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja nie lubię, gdy lakiery długo schną;/ ponoć wysuszacz sally hansen insta dry jest rewelacyjny - ale ja nie miałam go jeszcze, przymierzam się dopiero do zakupu. A kolorek fajny, taki optymistyczny hehe ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam jeszcze żadnego lakieru z Wibo, ale widzę, że dziewczyny chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek miły i idealny na letnie dni. Nie polecę Ci wysuszacza dobrego bo sama do tej pory nie spotkałam takiego co bym zadowolił moje malowanie paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam top coat z eveline, który ma za zadanie przyspieszać wysychanie - ma taką wodnistą konsystencje i naprawdę działa, dodatkowo lakier dzięki niemu bardzo długo się trzyma nienaruszony :D ten z avonu też się u mnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo może wypróbuję, bo Eveline mam łatwo dostępne :)

      Usuń
  9. Nie miałam ich, ale widzę, że nie warto, za smugi :) Chociaż sam kolor fajny. Co do wysuszacza to sama szukam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcień moim zdaniem jest świetny, ale nie do końca pasuje mi perłowe wykończenie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go ,ech skusiłam się bo był żółty a w efekcie kolor wcale nie taki jak się spodziewałam. Do tego mi smuży.Oczywiście będę jeszcze nim malować ,ale efekty "łał" na mnie nie zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny odcień :) uwielbiam takie niebanalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę to nie mój kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek :)
    Osobiście używam Essie Good to go, jak tak kupić na promocji to cena nie jest taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem fajny, mam bardzo podobny tylko z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny letni kolor :) Ja też nie przepadam za tymi prostokątnymi zakrętkami, wolałam poprzednie wersje opakowań:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 4 kolory z tej serii i w sumie dobrze się nimi maluje,czas schnięcia no niestety nie jest najkrótszy,ale czego nie mogę wysuszyć traktuję Insta dri:) tego kolorku akurat nie nam,ale widziałam u koleżanki i też się na niego skarżyła,że smuży :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam jeszcze żadnego z tej serii,ale mam podobny z innej firmy,chwalę go sobie. :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłby idealny, gdyby nie ta poświata perłowa - nie przepadam za takim efektem

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam lakiery wibo też prostokątne ale z tych serii wow i satin, lubię ich kształt bo ładnie się mieszczą w pudeleczku, aczkolwiek trzeba odrobinę się nagimnastykowac przy malowaniu
    Odnośnie topcoat to świetnie wysusza ten z colourclub, indigo się nie sprawdził??

    OdpowiedzUsuń
  21. super kolor! :) podczas promocji -49 skusilam sie na piekny, mocny roz z tej serii - bardzo go lubie, uwazam ze za ta cene jakosc jest suuuper :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger