Lakier do paznokci The Gel Prince Charming Essence

Lakiery Essence z nowej kolekcji zauroczyły mnie na tyle, że pokusiłam się o zakup koloru miętowego. Mięta jest modna, mięta jest ładna. Ja uwielbiam kolor miętowy, to i kolejny lakier do kolekcji nie zaszkodzi :D

Lakier do paznokci The Gel Prince Charming Essence

paznokcie z marzeń... oto następna generacja lakierów do paznokci essence! nowa specjalna formuła lakieru zapewnia paznokciom niesamowicie trwały manicure z zachwycającym żelowym wykończeniem. innowacyjna technologia koloru oferuje szeroki wachlarz intensywnych odcieni z wysokim stopniem krycia.

Cena: 6,99 zł
Dostępność: Szafy Essence








Recenzowałam Wam ostatnio kolor Juicy Love z tej samej serii. Mój miętowy przyjemniaczek ma zatopione małe drobinki, leciutki shimmer. W świetle wyglądają zachwycająco. Lakier schnie szybko. Tutaj nałożone dwie cienkie warstwy, lakier nieco prześwituje. Przydało by się położyć jeszcze trzecią warstwę. Maluję się nim szybko i sprawnie. Kolor na żywo jest nieco ciemniejszy. Wykończenie żelowe, mokre, takie jak zapewnia producent. Bardzo się z nim polubiłam. To kolejny lakier Essence, którym jestem zachwycona. Coś czuję, że do mojej kolekcji wpadnie jeszcze nie jeden lakier z tej serii.

Też czujecie do niego miętę? :) 

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładna mięta i te drobinki fajne, bo malutkie :) Szkoda tylko, że troszkę prześwituje, ale to zależy pewnie od odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę za cienkie warstwy pomalowałam, bo nie wiedziałam jak szybko wyschnie :)

      Usuń
  2. Such a gorgeous color, perfect for spring. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma bardzo fajny kolorek, idealny na wiosnę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do zabawy, szczegóły na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Piękny kolor :) Jak go tylko zobaczę w szafie to zabieram :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Letni kolorek idealny na plaże :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek, choć ja sama nie wiem czy bym się w nim dobrze czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo podobny kolor z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory, szkoda że nie zmywają sie najprzyjemniej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten akurat zmywa się bez problemu

      Usuń
  13. Kolor bardzo ładny jest, ale nie przepadam za tymi lakierami ze względu na trwałość i jak sama zauważyłaś - trochę słabe krycie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak ogólnie lubię Essence i spośród tych lakierów, które miałam, większość dobrze kryła przy dwóch warstwach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny odcień mięty. Dobrze wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mięta Ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny :) gdyby był matowy to efekt byłby jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger