Lakier do paznokci The Gel Prince Charming Essence

Lakiery Essence z nowej kolekcji zauroczyły mnie na tyle, że pokusiłam się o zakup koloru miętowego. Mięta jest modna, mięta jest ładna. Ja uwielbiam kolor miętowy, to i kolejny lakier do kolekcji nie zaszkodzi :D

Lakier do paznokci The Gel Prince Charming Essence

paznokcie z marzeń... oto następna generacja lakierów do paznokci essence! nowa specjalna formuła lakieru zapewnia paznokciom niesamowicie trwały manicure z zachwycającym żelowym wykończeniem. innowacyjna technologia koloru oferuje szeroki wachlarz intensywnych odcieni z wysokim stopniem krycia.

Cena: 6,99 zł
Dostępność: Szafy Essence








Recenzowałam Wam ostatnio kolor Juicy Love z tej samej serii. Mój miętowy przyjemniaczek ma zatopione małe drobinki, leciutki shimmer. W świetle wyglądają zachwycająco. Lakier schnie szybko. Tutaj nałożone dwie cienkie warstwy, lakier nieco prześwituje. Przydało by się położyć jeszcze trzecią warstwę. Maluję się nim szybko i sprawnie. Kolor na żywo jest nieco ciemniejszy. Wykończenie żelowe, mokre, takie jak zapewnia producent. Bardzo się z nim polubiłam. To kolejny lakier Essence, którym jestem zachwycona. Coś czuję, że do mojej kolekcji wpadnie jeszcze nie jeden lakier z tej serii.

Też czujecie do niego miętę? :) 

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładna mięta i te drobinki fajne, bo malutkie :) Szkoda tylko, że troszkę prześwituje, ale to zależy pewnie od odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę za cienkie warstwy pomalowałam, bo nie wiedziałam jak szybko wyschnie :)

      Usuń
  2. Such a gorgeous color, perfect for spring. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma bardzo fajny kolorek, idealny na wiosnę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ładny ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do zabawy, szczegóły na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Piękny kolor :) Jak go tylko zobaczę w szafie to zabieram :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Letni kolorek idealny na plaże :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolorek, choć ja sama nie wiem czy bym się w nim dobrze czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobny kolor z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kolory, szkoda że nie zmywają sie najprzyjemniej....

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bardzo ładny jest, ale nie przepadam za tymi lakierami ze względu na trwałość i jak sama zauważyłaś - trochę słabe krycie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak ogólnie lubię Essence i spośród tych lakierów, które miałam, większość dobrze kryła przy dwóch warstwach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny odcień mięty. Dobrze wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mięta Ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny :) gdyby był matowy to efekt byłby jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger