Lakier Color Club Volt of Light

Bardzo lakierowo się u mnie ostatnio zrobiło :) A to dzięki temu, że mam czas na malowanie paznokci :p Dzisiaj przedstawię Wam kolejny kolor idealny na lato. A będzie to neonowy żółty z kolekcji Electro Candy od Color Club

Lakier Color Club Volt of Light

Cena: 16,99 zł/ 15 ml
Dostępność: Sklep Euro Fashion









Neonowe kolory to ja uwielbiam. Osobiście uważam, że takie odcienie idealnie nadają się na okres wiosna/lato, ale można też nosić je w okresie jesień/zima dla poprawienia humoru. Od jakiegoś czasu używam koloru żółtego na paznokciach, wcześniej nie byłam dostatecznie do niego przekonana. Niestety jest też tak, że nie każdy jasny kolor, a w szczególności neon spełniał moje oczekiwania. Bardzo ciężko jest dostać ładny, dobrze kryjący neonowy lakier.
Lakier Color Club nakłada się bezproblemowo, jedynie pędzelek mógł by być nieco lepszej jakości i większy. Już dwie warstwy lakieru kryją dość dobrze. Czas schnięcia lakieru jest średni, da się wytrzymać. Obecnie używam top coat'u z Indigo by przyspieszyć ten czas. Lakier ma satynowe wykończenie, lekko perłowe. Cena, jak dla mnie trochę za wysoka. Tym bardziej, że lakier jest trudno dostępny, a trwałością nie powala. Ale u mnie lakiery trzymają się zazwyczaj dość słabo, na drugi dzień starte końcówki to norma.

Wcześniej na blogu mogliście poczytać o różowym neonie z tej serii :)

Lubicie żółte paznokcie? :) 

26 komentarzy:

  1. O taaak - idealny na wiosnę!! u mnie też bardzo lakierowo ostatnio :P jak już mogę używać tych mazideł do paznokci, to korzystam, bo zapewne już całkiem niedługo, to nie będę miała na takie rzeczy kompletnie czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z czasem może być u Ciebie krucho już nie długo :p

      Usuń
  2. Świetny kolorek muszę sobie takowy zakupic;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie je ozdobiłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest przecudny, a ze wzorkiem wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolorek, jednak ja bym się nie odważyła na taki :D lubię nude :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek bardzo ładny w sam raz na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry kolor na wiosne + ładny wzorek ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosenny, energiczny, a zarazem piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła ta zieleń aż po oczach daje. Też wczoraj właśnie panterkę sobie zmalowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Neony na lato są super, ale wolę lakiery bez perły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, jakoś mi nie pasuje. :) Chyba to jego wykończenie, nie przepadam za perłowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto co woli, wiadomo :) mi ono nie przeszkadza :)

      Usuń
  14. Ładnie widać ten shimmer na drugim zdjęciu, a panterka to Ci super wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a jak zrobiłaś ten wzorek???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba najprostszy wzorek jaki znam, tu akurat posługiwałam się sondą, ale wykałaczka też się świetnie sprawdza :)

      Usuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger