Krem do rąk zniszczone paznokcie z ProSine Świt Pharma

Dzisiaj kolejna recenzja, tym razem coś do rąk i paznokci od firmy Świt Pharma.

Krem do rąk zniszczone paznokcie z ProSine Świt Pharma

Krem przeznaczony dla dłoni i szczególnie zniszczonych i łamliwych paznokci z tendencją do rozdwajania się i kruszenia.
Składniki aktywne:
ProSine - hydrolizat keratyny BHA witaminy A,E,F kwas mlekowy pantenol olej awokado Przeznaczenie kremu:  dla zniszczonych i łamliwych paznokci  
Działanie:  zawiera składnik zwany ProSiną, który przyczynia się do kompleksowej regeneracji zniszczonej płytki paznokcia poprawia spójność struktury paznokcia W swojej konsystencji zawiera widoczne cząsteczki z witaminami, które odżywiają i chronią zarówno paznokcie jak i dłonie wg badań następuje poprawa spójności paznokcia aż o 62% wg badań następuje poprawa stanu płytki paznokcia aż o 95% krem do codziennego stosowania dla dłoni, a w szczególności dla zniszczonych paznokci krem pozostawia na dłoniach warstwę ochronną posiada przyjemny,perfumowany zapach

Cena: ok 5,50 zł/ 100 ml
Dostępność: Sklep Online







Kremik zamknięty w różowej tubce, bardzo kobiecie opakowanie. Spokojnie mieści się w torebce, można go mieć zawsze pod ręką. Konsystencja kremu jest bardzo leciutka, jest on dość rzadki, szybko rozprowadza się go na dłoniach. Krem zawiera wyraźnie różowe drobinki. Wchłania się w krótkim czasie, nie pozostawia przy tym lepkiej warstwy. Ja dodatkowo wmasowuję go w skórki, z paznokciami nie mam na razie żadnych problemów. Wydajny, nie potrzeba go dużo. Krem stosowany regularnie, u mnie to tak średnio 3-4 razy dziennie, daje zadowalające efekty. Odżywia i uelastycznia skórę, poprawia jej wygląd. Dłonie są miękkie. Zapach kremu także lekki, nie nachalny, perfumowany. Zdecydowanie nadaje się do pielęgnacji bardziej wymagającej skóry rąk. Bardzo przyzwoita cena dodatkowe przemawia na plus.

Kremy firmy Świt Pharma są Wam znane? :)

25 komentarzy:

  1. super cena jak za taki produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa czy by pasował moim dłoniom;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuje się przyjemnie, chociaż o firmie nie słyszałam chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie coś dla mnie, ja mam wiecznie suche ręce:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze, dla samego opakowania kupiłabym go mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciu wydawał się być o wiele droższy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nigdy tego kremiku, ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę produkt na oczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Również wcześniej się z nim nie spotkałam. Ale różowiutki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie są mi znane :) Pewnie prędko to się nie zmieni, jakoś ostatnio mało używam kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam go...ale naprawdę kobiecie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja teraz używam kremu z Eveline do suchych rąk, używam sporadycznie ale daje ekstra efekt

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej firmy, ja obecnie mam krem z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go, ale wydaje mi się bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam maseczkę do stóp z tej firmy i była świetna dlatego też na pewno kiedyś wypróbuję również inne jej produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi na moje zniszczone i łamliwe paznokcie pomogła bio silica max, wybrałam ją głównie ze względu na duży skład skrzypu polnego i innych witamin. Koleżanki ją wiele razy zachwalały, ale coś nie chciało mi się wierzyć, że suplement może przynieść aż tak dobry efekt. A tu taka miła niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger