Kolekcja Life's Beach Yankee Candle- Imperium Zapachów

Od jakiegoś czasu jest już dostępna najnowsza kolekcja zapachów Yankee Candle Life's Beach. Składa się ona z dwóch zapachów: Wild See Grass i Beach Holiday. Oba zapachy już przetestowałam i dzisiaj opiszę Wam je na blogu :)




Beach Holiday -czysty, świeży powiew bryzy, tak realny, że czujesz rozpyloną w powietrzu sól morską.

Cena: 7 zł
Dostępność: Imperium Zapachów

Beach Holiday odpaliłam jako pierwszy. Byłam niezwykle ciekawa tej limitki, każdy fan Yankee Candle niecierpliwie na nią czekał. Na sucho wosk nie zrobił na mnie wrażenia, zapach jest nieco mydlany. Ale po odpaleniu wydobywa się zupełnie inna woń. Wosk jest bardzo intensywny. Zapach jest świeży, kojarzy się jak najbardziej z morską bryzą. Wielką fanką tego typu zapachów nie jestem, więc nie zrobił on na mnie wrażenia.



Wild See Grass - to smagane oceanicznym wilgotnym wiatrem trawy morskie, porastające piaszczyste wydmy.

Cena: 7 zł
Dostępność: Imperium Zapachów



Wosk Wild Sea Grass odpaliłam dopiero dzisiaj. Ten zapach jakoś bardziej przypadł mi do gustu. Wosk, tak jak jego poprzednik, jest świeży i rześki, ale nieco mniej. Czuć w nim zapach trawy, można poczuć się jakby spacerowało się po plaży. Wosk ma w sobie odrobinę męskiej woni, mi to bardzo odpowiada. Z tym zapachem na pewno zaprzyjaźnię się na dłużej.

Najnowsza limitka Yankee Candle tak średnio wpasowała się w mój gust zapachowy. Jednak byłam niezwykle ciekawa co za zapachy kryją się pod tak ślicznymi etykietkami. Naklejki niewątpliwie przywołują myśli o ciepłych, spokojnych, letnich dniach. Jeśli Wasze nosy preferują świeże, nieco dziwne zapachy, to śmiało sięgajcie po nowości od Yankee Candle :)

Posiadacie już najnowsze zapachy Yankee Candle? :) 

28 komentarzy:

  1. ja muszę je w końcu kupić, ale cały czas nie mam czasu by pójść i kupić : c

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo byłam ich ciekawa i kupiłam, ale jeszcze nie paliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowała YC i żałuję, bo podobno są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może w końcu je wypróbuję ;) Bo umieram z ciekawości, jak mogą pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat te zapachy nie chodzą mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te woski ;)
    Mam ochotę na Wild See Grass ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj zapaliłam Beach Holiday. Pierwsze wrażenie - kostka do toalet. Na szczęście potem było nieco lepiej, w efekcie fajnie odświeżył pomieszczenie, ale YC ma ciekawsze świeżaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ich nazwy i opisy takie piękne - aż się chce już wakacji. Szkoda, że ten pierwszy taki sobie, po opisie myślałam, że będzie rewelacyjny. A do drugiego przekonałaś mnie mówiąc, że można się poczuc jak na spacerze po plaży ♡ jezu jak mi się chce wakacji, ciepła, piasku pod stopami .... eh :) jeszcze trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj już też tego potrzebuję :) słońca i ciepła :)

      Usuń
  9. Tych zapaszków nie miałam. :) Interesuje mnie Beach Holiday. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To raczej nie są zapachy dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo chyba by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo ostatnio czytam o tych woskach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wild See Gras musi być piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że przypadłyby mi do gustu te zapachy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kompletnie nie znamy tych wosków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj dawno nie roztapialam dobie żadnego wosku. Jestem ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię zapachu bryzy, ale już trawa, plaża i takie klimaty mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych zapachów..

    OdpowiedzUsuń
  19. tez się nad tą trawką zastanawiałam ale jakoś nie są to moje wonie więc stwierdziłam,że nie ma sensu kupować czegoś co będzie zalegać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie :> myślałam nad nimi jakiś czas ale zrezygnowałam. Chociaż ja jeszcze ani razu Yankee nie paliłam... zawsze Kringle :P

      Usuń
    2. woski Kringle są świetne, ale zawsze można też wypróbować Yankee Candle :)

      Usuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger