Carex Aloe Vera antybakteryjne mydło w płynie

Dzisiaj post o mydełku Aloesowym firmy Carex.

Carex Aloe Vera antybakteryjne mydło w płynie

Carex Aloe Vera antybakteryjne mydło do rąk skutecznie usuwa szkodliwe bakterie z Twoich rąk. Specjalnie opracowana formuła zawiera łagodzący wyciąg z aloesu. Ponadto produkt został oparty o delikatne środki myjące więc nadaje się również do skóry wrażliwej. zawarty dozownik ułatwia aplikację. Twoje dłonie będą higienicznie czyste przez długi czas.

Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 7 zł/ 250 ml







Mydełka te miałam już wcześniej, niebieskiej wersji używałam głównie do mycia pędzli. Aloesową wersję używamy w domu zgodnie z przeznaczeniem, czyli do mycia rąk. Używamy, ale zostało nam już nie wiele po ok 3 tygodniach użytkowania. Mydełko ma ładny, zielony kolor. Zauważyłam, że jest bardzo gęste. Jedna pompka spokojnie wystarcza na dokładne umycie rąk, Ja jestem z tych, co ręce myją często, jeśli nie bardzo często. Mydełko przyjemnie pachnie. Zapach na początku jest intensywny, ale po kilku chwilach znika. Nie podrażnia i nie uczula. Po umyciu czuje przyjemny zapach i komfort czystych rąk. Mydełko nie wysusza skóry. Osobiście bardzo je polubiłam, chętnie zużyję jeszcze drugą wersję.

W Waszej łazience też goszczą mydełka Carex? 

19 komentarzy:

  1. Miałam mydło Carex i byłam z niego bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mydła u mnie nie goszczą, ale te małe żele antybakteryjne w torebce owszem :D lubię aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma prowadzi fajną akcję edukacyjną: "Akademia czystych rąk". Dzięki niej dzieciaki w szkole mają takie mydełka. w klasach, rozwiązują krzyżówki, quizy. Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam o tym, bardzo fajna sprawa :) dzieciaczki uczą się od małego jak dbać o czystość :)

      Usuń
  4. Zazwyczaj w mojej torebce gości mały Carex :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę. Mała coraz większa, śmiga, wszystkiego ciekawa itd.... Ciekawe czy jest minimum wiekowe jeśli o stosowanie chodzi? Chyba nie ale muszę sprawdzić:D Może uda się Tobie coś wyczytać na opakowaniu, będę wdzięczna:)
    Wcześniej stosowałam innej firmy dla siebie ale ta marka mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma Carex ma specjalne mydełka dla dzieci :)
      http://www.carex.pl/range/dla-dzieci

      Usuń
  6. U mnie też kiedyś było te mydełko ale taka wersja dla dzieci, całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wolę mniejszą wersję do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam ! :) super jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej firmy jeszcze mydła nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poznałam wersję aloe vera:) i miło ją wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Carex nigdy nie miałam, ale chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te mydełka, w torebce mam również żel antybakteryjny, dla dzieci <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też często myję dłonie, dlatego ważne dla mnie jest aby mydło nie wysuszało ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. używam aloesowego carexu - dobre bo nie wysusza skory

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger