Balsam do ciała Fuchsia Love Body Mixture The Secret Sopa Store

Maj na razie nie rozpieszcza nas pogodą :/ Ale na pocieszenie mam recenzję pięknie pachnącego balsamu do ciała z The Secret Soap Store. Firma ta ma swoje stoisko teraz także w Lublinie, w nowo otwartych Tarasach Zamkowych

Balsam do ciała Fuchsia Love Body Mixture The Secret Sopa Store

Balsam do ciała Fuchsia Love Body Mixture intensywnie nawilża i odżywia skórę, uelastycznia ją i wygładza. Ten lekki balsam posiada przepiękny i intensywny kwiatowo-słodkawy zapach, który podkreśli Twoją kobiecość.

Intensywnie nawilża i odżywia skórę, uelastycznia ją i wygładza. Ten lekki balsam posiada przepiękny i intensywny kwiatowo-słodkawy zapach, który podkreśli Twoją kobiecość.  Balsam zawiera nuty  - kwiatowe róży, jaśminu, passiflory i frezji,  - owocowe truskawki, jabłka i cytrusów,  - białego piżma,  - drzewa sandałowego.  
Skład:
 - Gliceryna działa mocno nawilżająco przenikając do przestrzeni międzykomórkowej. Ma również właściwości łagodzące, poprawia elastyczność skóry. Odnawia naskórek, działa bardzo długo. Poprawia elastyczność włosów, chroni je przed czynnikami zewnętrznymi.
- D-pantenol bardzo łatwo penetruje w głąb skóry, gdzie przekształca się w kwas pantotenowy. Skutecznie nawilża skórę, chroniąc ją przed utratą wody. Nadaje jej miękkość i elastyczność, działa gojąco oraz antybakteryjnie.
- Mocznik (Urea) to jeden z podstawowych składników naturalnego czynnika nawilżającego skórę NMF, odpowiedzialnego za nawodnienie warstwy rogowej naskórka. Mocznik stosowany w kosmetykach ma pochodzenie laboratoryjne. Zatrzymuje on wodę w skórze i zmniejsza jej przeznaskórkowy ubytek, zwiększa biosyntezę lipidów, nie podrażnia skóry, nie przesusza jej, delikatnie złuszcza naskórek, poprawia nawilżenie. Jest polecany nie tylko do suchej skóry, ale także do mieszanej i trądzikowej. Poza tym mocznik pomocny jest przy walce z rozstępami i łupieżem.
- Betaina to naturalny aminokwas. Posiada silne działanie nawilżające, zwiększa elastyczność skóry.

Cena: 49,00/ 250 ml
Dostępność: Sklep The Secret Soap Store






Balsam jest zamknięty w plastikowej buteleczce z pompką. Buteleczka jest przezroczysta dzięki czemu możemy kontrolować zużycie kosmetyku. Pompka bardzo ułatwia użytkowanie, nie zacina się. Sam balsam ma lekką, jedwabistą konsystencję. Bardzo łatwo rozprowadza się go na skórze, w krótkim czasie też się wchłania. Nie lepi się ani nie zostawia tłustej warstwy. Zapach odgrywa tu niemalże kluczową rolę. Balsam pachnie bardzo świeżo, ale i słodko. Zapach jest bardzo intensywny, na ciele nieco słabnie. Kompozycja zapachów kwiatowo-owocowych bardzo trafiona, mi osobiście bardzo przypadła do gustu. A jak z działaniem? Widoczne i wyczuwalne jest wygładzenie i nawilżenie skóry. Przy regularnym stosowaniu sprawdza się idealnie. Można go używać także po depilacji, nie podrażnia. Bogaty skład świetnie wpływa na skórę. Niestety, balsam ma też swoje minusy. Za 250 ml musimy zapłacić ok 50 zł. Mimo, że balsam jest wydajny to ja niestety osobiście nie pozwoliła bym sobie na jego zakup.

Posiadacie jakieś kosmetyki marki The Secret Soap Store? 

22 komentarze:

  1. Kurcze, trochę drogo... Mimo swojego działania, ja bym się nie skusiła raczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena zdecydowanie zniechęca wolałabym poszukać czegoś podobnego ale zza mniejsze pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jakby pojemność była większa, to dało by się to znieść :p

      Usuń
  3. Właśnie- gdyby nie ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go przygarnęła, ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! 49 zł! matko boska! lubię takie zapachy, ale niestety= nie na moją kieszeń.
    http://paula-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy, może w przyszłości po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 50zł za balsam to faktycznie dość sporo. Zwłaszcza, że podobne odpowiedniki możemy nabyć taniej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, produkt wart swej ceny, ale mi by było szkoda :p

      Usuń
  8. Miałam kiedyś od nich paczuszkę otrzymaną na jednym ze spotkań. Produkty były ok choć tu mogło się zmienić na lepsze ale co do ceny, mam bardzo duże wątpliwości. ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena mnie trochę zniechęciła ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, pachnie ślicznie, nawilżenie średnie, a cena z kosmosu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam mgiełkę o tym cudownym zapachu ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny post

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę za drogi, ale raz można zaszaleć:) mam krem z ozonem tej marki, ale na razie czeka na swoją kolej ponieważ nie lubię mieć otwartych np: kilku kremów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, wolę zużywać niż ma się marnować :)

      Usuń
  15. Przyznam się bez bicia uległam tydzien temu, kupiłam krem pod oczy u nich ... drogi bo 75 złale dostałam rabat przy kasie więc za 65 nabyłam i... zakochałam się ! Przepieknie nawilżył, odzywił ta skórę i napiął odpowienio- komfort i wygląd cery wokoł oczu jakies - 4 lata :) nie wiem czy co jakis czas nie będę oszczędzała i kupowała u nich jakiegoś kremiku bo pierwszy raz tak świetnie moja skóra się czuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger