Absolute Eye Colour Mono Bring Me Frosted Cake Catrice

Dzisiaj pokaże Wam pewien cień do makijażu dziennego firmy Catrice.

Absolute Eye Colour Mono Bring Me Frosted Cake Catrice

Wkraczamy w nowy sezon z 8 nowymi kolorami. Matowy, satynowy, perłowy - wypróbuj każdy. Doskonały kolor, doskonała trwałość, doskonałe pokrycie. Teraz dostępne w 27 kolorach.

Cena: ok 12 zł
Dostępność: Szafy Catrice









Cienie matowe ostatnio na co dzień goszczą w moim makijażu. Lubię je dużo bardziej od satynowych czy takich na maksa iskrzących. Ten cień niestety nie powala pigmentacją. Sam w sobie jest bardzo cielisty, z użyciem bazy udaje się nim zakryć wszelkie żyłki czy przebarwienia na powiece. W makijażu dziennym sprawdzi się dobrze. Jest trwały, cały dzień wytrzyma na oku bez poprawek. Gdyby poprawić jego pigmentację, to był by on idealny.

A Wy preferujecie matowe cienie czy satynowe? :) 

22 komentarze:

  1. nie miałam jeszcze cieni z CAtrice :) ja bardzo lubię Inglota

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na co dzień lubię takie jasne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor fajny jako baza makijaży

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden cień z Catrice i jestem z niego zadowolona. Za Cieniami matowymi nie przepadam, ale makijaż jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za to maty uwielbiam :) makijaż jakiś specjalny to to nie jest :P

      Usuń
    2. Jest bardzo ładny i dlatego i specjalny. :)

      Usuń
  5. Ładny, delikatny :) Mam 3 cienie pojedyncze z Catrice i rzeczywiście zauważyłam,że te jasne odcienie nie powalają pigmentacją. Ale mimo wszystko są ładne, subtelnie rozświetlają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze jeden tej firmy, tyle że satynowy, lekko wpada w brąz, jednak ma lepszą pigmentację :)

      Usuń
  6. z Catrice mam eyeliner, który uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie nie powala pigmentacją. Lubię jasności, ale jednak wyraźniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na co dzień myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, rzeczywiście mógłby mieć lepszą pigmentację, ale generalnie nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pigmentacja rzeczywiście słaba, lubię jak beżowe cienie nie odróżniają się zbytnio od koloru skóry, ale muszą też zakrywać wszelkie żyłki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem fanką matów, często te jasne cienie mają słabą pigmentację ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak już bywa :/ zawsze warto mieć dobrą bazę

      Usuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. do rozcierania na pewno by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go, kolor jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger